224tfdf3etfsd Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) hei jeg sliter litt med å finne gode ps3 spill til aldersgrense: 16+ så jeg lurte på om noen kunne tipse meg om noen gode spill til ps3 men den må være 16+ aldersgrense. det hadde vert fint om noen kunne tipse meg takk!!!!!!!!!! Endret 12. november 2009 av REDHAWK Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hei jeg sliter litt med å finne gode ps3 spill til aldersgrense: 16+ så jeg lurte på om noen kunne tipse meg om noen gode spill til ps3 men den må være 16+ aldersgrense. det hadde vert fint om noen kunne tipse meg takk!!!!!!!!!! Uncharted 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Uncharted 1 er også greit å få med seg hvis du skal gå for 2'ern. Eller er denne tråden fin Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det kommer helt annpå hva du liker,om du liker RPG,hack n slash eller FPS eller whatsover. Lenke til kommentar
224tfdf3etfsd Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Det kommer helt annpå hva du liker,om du liker RPG,hack n slash eller FPS eller whatsover. tusen takk alle sammen og ps: jeg liker det meste men helst online spill forresten lurte jeg på om: er socom noe bra?? Lenke til kommentar
224tfdf3etfsd Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 modern warfare 2 jeg kan kun spille 16+ spill men takk alikevell hehe jeg har fått gavekort på elkjøp til minn bursdag en hveit ikke hva jeg skal kjøpe hehe så det er derfor jeg prøver å få noen til å tipse meg om noen spill men har noen testa socom?? og er det i så fall noe bra?? er det verdt å kjøpe?? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 jeg kan kun spille 16+ spill Speler du noko under så eksploderer PS3-en, eller? Blir den gjort om til ein rosa Hello Kitty-konsoll, kanskje? (Noko sånt ville forøvrig madammen kjøpt...) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kan anbefale LittleBigPlanet, både alene, med venner i sofaen og online. Kanskje Ratchet & Clank spillene er verdt å sjekke ut også? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 jeg kan kun spille 16+ spill Speler du noko under så eksploderer PS3-en, eller? Blir den gjort om til ein rosa Hello Kitty-konsoll, kanskje? (Noko sånt ville forøvrig madammen kjøpt...) hahaha! BRA! Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) jeg kan kun spille 16+ spill Tipper du er 12-14 år og har nettopp fått tillatelse til å kjøpe 16+ spill, derfor er alt under søppel og ikke kult nok. 16+ er ikke et kvalitetstempel. Endret 12. november 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Infamous er et veldig bra spill. Hvis Batman er 16+ så vil jeg også anbefale det. Begge spillene er singelplayer og ingen online multiplayer, men du får nesten ikke bedre story og artig gameplay i år. Eneste andre som overgår dem er uncharted 2. Lenke til kommentar
224tfdf3etfsd Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 jeg kan kun spille 16+ spill Tipper du er 12-14 år og har nettopp fått tillatelse til å kjøpe 16+ spill, derfor er alt under søppel og ikke kult nok. 16+ er ikke et kvalitetstempel. nei jeg er i5 hahaah jeg skal begynne på vidregående til sommeren jeg kan kun spille 16+ spill Tipper du er 12-14 år og har nettopp fått tillatelse til å kjøpe 16+ spill, derfor er alt under søppel og ikke kult nok. 16+ er ikke et kvalitetstempel. jegg mente ikke kun 16+ spill men alle spill fra 3+ og op til 16+ for jeg kann ikke spille 18+ 16+ er det høyeste Infamous er et veldig bra spill. Hvis Batman er 16+ så vil jeg også anbefale det. Begge spillene er singelplayer og ingen online multiplayer, men du får nesten ikke bedre story og artig gameplay i år. Eneste andre som overgår dem er uncharted 2. tusen takk jeg skal vurdere det Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 jegg mente ikke kun 16+ spill men alle spill fra 3+ og op til 16+ for jeg kann ikke spille 18+ 16+ er det høyeste Infamous er et veldig bra spill. Hvis Batman er 16+ så vil jeg også anbefale det. Begge spillene er singelplayer og ingen online multiplayer, men du får nesten ikke bedre story og artig gameplay i år. Eneste andre som overgår dem er uncharted 2. tusen takk jeg skal vurdere det Uncharted 2 er veldig bra. Elles kom jo nettopp MW2 ut, men usikker på om det er 16+ eller 18+. Infamous, som tipsa om over, kan også anbefalast. Det er vel også kome i Platinum no, så det burde gå an å få til ein grei pris. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 soul calibur 4 Gran turismo 5p Final Fantasy 13 når det kommer ut. God of war 3 når det kommer ut. vet ikke helt hva du liker. Men det jeg kan anbefale deg er og lån eller lei noen spill av hver sjanger før du kjøper noen. På denne måten finner du ut hva du liker og ikke liker. Jeg personlig bare prøvde Devil May Cry 4 og ble bare hooked på hack n slash. Hadde prøvd Devil May Cry 4 så du kan se hva dete har og by,samt råe komboer osv. Bilspill ville jeg gått for gran turismo 5 prouloge,da får du en smake bit av GT5 når det kommer. personlig så vill jeg gått for tekken 6 as some slåssespill eller soul calibur 4 FPS er jeg ikke sikker på,kanskje MW2 eller noe slikt Muligens du synes uncharted eller serien innen fps er noe for deg. For og få vite hva final fantasy serien har og by på,så kan du jo kjøpe Final Fantasy 7 fra psn Det kommer jo også en del hack n slash demoer i desember, Dantes inferno og Bayonetta ville jeg tru. Men er vel helt opp til deg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du kan ikke spille 18+? Har dine foresatte et psysisk problem? Jeg er 11, du er 15, jeg kan spille 18+. Spiller MW2 i skrivende stund faktisk. Faktisk så er MW2 oppfølgeren til COD4, et 16+-spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvorfor noen ikke kan eller vil spille spill med høyere aldersgrense er fullstendig irrelevant; ber en om forslag til 16+ og under er det det en skal få. At en som er yngre spiller spill med høyere aldersgrense enn det som er anbefalt er ingen grunn til at alle andre skal det. Kan forøvrig anbefale Uncharted 1/2 samt CoD4:MW. Selv om oppfølgeren er ute er det ikke noe dårligere! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lite spørsmål, hvor har du fått gavekortene ifra? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lite spørsmål, hvor har du fått gavekortene ifra? ....jeg har fått gavekort på elkjøp til minn bursdag en hveit ikke hva jeg skal kjøpe ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå