Lexiboij Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei, er det noen som vet om diverse screen record programmer? Tenker på noe som ligner på Fraps. (som viser seg å ikke virke.) Grunnen til at jeg spør her er fordi jeg håper på et begrunnet svar. Gidder ikke å google etter en 10-20 forskjellige program som nekter meg å ta opp mer enn 30-60 sekunder og som har et merke i et hjørne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Xfire, men jeg har ikke prøvd det. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Så vidt jeg husker blir filmen lagret automatisk på profilen, noe som igjen gjør at jeg trenger internett. Blir nok upraktisk siden jeg sitter med mobilt bredband som jeg ikke vet hvor lenge jeg kan bruke. Ellers takker jeg for svar. Blir vel nødt til å google en del til. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 X-fire kan bare ta opp ingame. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nei da tror jeg nok ikke det er aktuelt, hvem vet, en dag blir jeg nødt til å filme det jeg gjør på desktop. The google will continue... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva med Windows Media Encoder? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nei da tror jeg nok ikke det er aktuelt, hvem vet, en dag blir jeg nødt til å filme det jeg gjør på desktop. The google will continue... Finnes haugevis av kameraer som funker på desktop, men ikke så mange som går på desktop og spill. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hva med Windows Media Encoder? Blir vel test nå. @Lolidude: Det jeg kommer til, å bruke det mest til er å lage film i spill, men når jeg driver med forksjellige ting som for eksempel UDK, da er det en fordel å kunne filme på desktop i tilfelle jeg trenger ekstra hjelp. Endret 20. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Huff, Windows Media Encoder var nok litt for avansert for meg. (hvis jeg valgte riktig.) Har prøvd Weegame, funker greit uten at jeg merker noe til fps drop. Savner at FPSen vises i et hjørne som i Fraps. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Eg bruker Camatasia Studios, det er ikkje eit freewere men det er ein 30dagers prøvevesjon, eg er sjukt fornøgd med programmet, bra kvalitet, lagger ikkje masikna, eg brukte det til og med på "dritt maskina" mi som ikkje takler hypercam eingong, og det fuka heilt utan lagg, du får og med filredigerings program, og det er lettere å lagre filmer for forskjelege filtyper, du kan t.d. lagre til youtube, då får du rett størrelse og slikt. du burde verkeleg prøve det! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Blir nok nødt til å prøve det etterhvert. Men nå som jeg har kjøpt ny PC (ikke kommet enda). Kan jeg bruke 30 dagers trialen på begge eller klarer de på en eller annen mystisk måte å få sperret det på den andre? EDIT: Glem det. Det blir jo rett og slett for dumt. :rolleyes: Endret 22. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Blir nok nødt til å prøve det etterhvert. Men nå som jeg har kjøpt ny PC (ikke kommet enda). Kan jeg bruke 30 dagers trialen på begge eller klarer de på en eller annen mystisk måte å få sperret det på den andre? EDIT: Glem det. Det blir jo rett og slett for dumt. :rolleyes: men du kan jo... erm... buke piratkopiere....? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Fysj å meg! Vel jeg har vel ikke 100% lovlig fra før av, tough... Endret 22. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå