harald_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 HVilken LCD skjerm er den billigste. Den trenger ikke være større enn 15''. Den skal stå på en pc som bare skal brukes til IRC og surfing Noen som har erfaringer med denne: http://www.mpx.no/asp/info.asp?p=10884&qty...=27&Action.y=20 Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Her er ihvertfal en bra merkeskjerm som har fått en annbefaling av en bruker her på hw.no :wink: Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvis du skal ha den billigste så er det vel bare å velge selv i webshopen du foretrekker å handle hos? Ellers tror jeg også skjermen som ble foreslått over er grei.. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Billigste LCD skjermen jeg har sett i Norge var faktisk hos en fotobutikk. Tror det var Japan Photo (eller heter de Nippon Photo?). De solgte en Medion 15" LCD for 1990 kr inkl. mva. for et par dager siden i Bergen. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Billigste LCD skjermen jeg har sett i Norge var faktisk hos en fotobutikk. Tror det var Japan Photo (eller heter de Nippon Photo?). De solgte en Medion 15" LCD for 1990 kr inkl. mva. for et par dager siden i Bergen. I bergen ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå