mcgroven Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mer frykt i det tomme rommet. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 *sukk* da får jeg snart manne meg opp og fullføre eneren Å spille Dead Space med surroundlyd er faenmeg så skummelt jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) *sukk* da får jeg snart manne meg opp og fullføre eneren Å spille Dead Space med surroundlyd er faenmeg så skummelt jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Helt klart en av de spillene med best atmosfærisk lyd og lyd design, fantastisk nervepirende til tider. Håper bare de releaser Dead Space 2 til PC. Endret 2. november 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 *sukk* da får jeg snart manne meg opp og fullføre eneren Å spille Dead Space med surroundlyd er faenmeg så skummelt jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Sjæl! Og slutten! Siste scenen! Fy faen! Beste slutt i ett spill/film ever! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vil ha det til pc. Skumle spill blir enda skumlere når jeg spiller de på pc enn på konsoll. Men det blir nok kjøp uansett om det kommer til pc eller ei. Dead Space var et av de beste spillene jeg spillte i 2008. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hadde vært knall om spillet kom ut til neste år, ved den betingelsen at det ikke er på bekostning av kalitèt selvfølgelig. Ellers har jeg samme erfaring med orginalen som brukeren over meg, et av de beste titlene i 2008, punktum. Endret 2. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) jeg må få bli ferdig med eneren snart jeg. tok en pause pga kontrollene var noe merkelige, fikk av og til noe hakking jeg ikke skjønte hva kom av <_< men jeg for prøve igjen, bortsett fra dette er det veldig fett spill. scary!! Endret 3. november 2009 av rbr Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 rbr: Det er mulig hakkingen vil gå bort hvis du slår av vsync i options. Slet med det samme, men når jeg slo den av fungerte det perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå