voidDraw() Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hey! Sliter med å få en særlig god dps som balance druid. Den builden jeg har nå er bra for dps, men på bekostning av mana regen. Trenger egentlig hjelp med alt nå. WoW Armory Er happy for all input jeg kan få :-D Edit: Gear kommer etterhvert, vet at jeg har feil neck og cloak. Endret 1. november 2009 av M4rius Lenke til kommentar
simenovic Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har ikke helt greie på druids men dette skal visstnok være et bra build: Balance PvE Spec Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skaff deg glyph som refresher moonfire med 3.sec når du bruker starfire. Hvis du sliter med mana går du dream state. Ellers helt greit. Ikke vits å ha typhoon glyph når du ikke har talent Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Oj, takker for input her! Hadde specca typhoon før, tenkte ikke over at jeg hadde glyphen da Forøvrig prøver jeg å få reputation med Kirin Tor og Sons of Hodir. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Da har jeg regemma, og slutt resultatet ble ca 4k dps i overall på "dukkene". Kjører for tiden Fearie Fire -> Moonfire ->Insect Swarm->Wrath til det proccer, dermed Starfall til Wrath proccer og omvent. Caster MF og IS mellom så raskt/tidligst mulig i procsa. Plagsomt å ligge på bunn i dps bar'n i guilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå