hvo91 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hei, jeg skulle se om den Half life var på den gamle brukeren min etter lang tid. Etter jeg logget inn så var det mange av spillene jeg har "main" brukeren min i listen hans som "pre-loaded". Så jeg logget ut fra han å inn på min "main" bruker, der var alle spillene forandret til "pre-loaded" å noen er forsvunnet. Noen som vet hvordan jeg løser det? Endret 1. november 2009 av Fenix Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du burde heller ta kontakt med Valve Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Er det ingen cache jeg kan slette eller noe sånn som bygger seg opp når jeg starter steam ? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du har blittt svndla!! Neida, Valve har sikkert et enkelt svar så er det ordna innen 24 timer Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Akkurat det skjedde med meg en gang også. Fikk helt panikk først men det ble normalt etter hvert. Vet ikke hva som forårsaket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå