Elefantmesteren Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Hei, hei. Jeg snublet nylig over en ekstremt god spiller som har lagt ut en del gameplay-videoer på YouTube i løpet av de siste dagene. Multiplayer AC130+ Chopper Gunner + 32 Killstreak YouTube-kanalen hans. http://www.youtube.com/user/TheSandyRavage Jeg hadde problemer med Photobucket, så jeg fikk desverre ikke lastet opp videoene. ekstremt god? hvorfor holder ikke de han spiller mot seg inne i hus når han er i ac130en/apatchen? hva er vitsen med å løpe rundt ute i det åpne uten cold blooded, de må da skjønne at de bare blir skutt til fillebiter om de gjør det? Endret 7. november 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Virket på meg som at han hadde veldig mye flaks i starten av videoen der ja, og når man først sitter i et helikopter og ingen gjemmer seg har jeg vanskelig for å tro at det er særlig hardt å skaffe seg kills. Samme gjelder jo AC130 også. Grunnlaget for "anklagelsen" min er at han ser ut til å dø rimelig ofte etter den naise killstreaken sin. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva skjer hvis du dør mens du styrer AC130 eller Chopper gunner? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Du fortsetter ut tiden i flyet/helikopteret og respawner når du er ferdig i lufta. Lenke til kommentar
CactusDeluxe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Er det noen some vet om det er midnight release på Modern Warfare 2 i Norge? (Spaceworld). Endret 7. november 2009 av CactusDeluxe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Liste over butikker som holder nattåpent. Det er bare litt over to dager igjen. Herregud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
CactusDeluxe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Liste over butikker som holder nattåpent. Det er bare litt over to dager igjen. Herregud som jeg gleder meg. Tusen takk Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Lang video med third-person mode. http://www.youtube.com/watch?v=omLLtj3mlk4 Endret 7. november 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Litt Tactical Shield morro http://www.youtube.com/watch?v=9eV-83E6okA Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg øurer på om jeg ikke skal møte opp på Spaceworld for nattreleasen, men har litt blandede føleleser etter releasen til GTA4. Dritkult å være blant de første som får spillet og alt det der, men er også dritkjedelig å vente i flere timer. Om ikke noe annet, så blir det for å slippe og dra på butikken på tirsdag, noe som for meg egentlig ikke er noe hinder, da det vil være på vei hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) ekstremt god? hvorfor holder ikke de han spiller mot seg inne i hus når han er i ac130en/apatchen? hva er vitsen med å løpe rundt ute i det åpne uten cold blooded, de må da skjønne at de bare blir skutt til fillebiter om de gjør det? Jeg skal være enig med deg i at jeg ordla meg dårlig, men han dominerer i de fleste game modes, og han har jo helt klart "skills". Vi får vente til spillet slippes, så får vi se hvordan han gjør det mot et større utvalg spillere. Han har lagt ut noen nye videoer, forresten. Modern Warfare 2® Multiplayer WA2000 Sniper Rifle http://www.youtube.com/watch?v=JsmUWFUFciM Modern Warfare 2® Multiplayer TACTICAL NUKE http://www.youtube.com/watch?v=ppQREAQvtYY Modern Warfare 2® Multiplayer ACR & Tar 21 Gameplay Endret 8. november 2009 av Peder Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ikke noen Hardcore Headquarters spilleliste Det er omtrendt det eneste jeg spiller. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Virker som om Activision har gitt opp å fjerne videoer, så jeg dropper å laste ned/opp. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Noen som vet om en side med Digital Download som selger det? Som også er relativt billig. Steam selger det vel for 59 euro, det er jo steike dyrt. edit: haha. blander de to trådene her. Endret 8. november 2009 av Exia Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Harrierne og AC-130 ser LITT OP ut. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 harrieren tar vel ikke mer enn en rakett, sikkert ikke noe problem om folk lærer seg å skyte ned killstreaks. lurer på hvor OP ksene ser ut etter at folk har begynt å bruke rocket launcher og cold blooded. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Jepp, er vel det som er greia. Folk må lære seg å bruke rocket launcher, så går alt fint. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Edit: Bare glem det Fant ut om raketten nå, og trodde Harrierne fungerte på samme måte som ACèn helt til jeg så skyggen dens i en video. Endret 9. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det helikoperet man selv kan styre mgen på virker utrolig OP. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Riiiiighht... Skjønner fortsatt ikke hvordan de kan rettferdigjøre å ta vekk 'lean', dedikert servere og en maksimum 18 spillere etter å ha sett disse videoklippene. Topp tråd derimot Endret 9. november 2009 av Colossus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå