Joachim_F Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Her er fem herlige spill som aldri fikk oppfølgerne de fortjente. Les hele saken Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 giants citizen kabuto bør definitivt få en oppfølger er et konge spill som er veldig artig i lan Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "TIiiMmMMMeEEEEY!" Giant Citizen Kabuto er bare så sykt bra! Humoren er på topp, og multiplayer er sykt fett! Basebygging oh yeah! Bare for morroskyld =D Lenke til kommentar
Obskar Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Åh Gud, jeg hadde helt glemt av Giants. Det er et av de spillene jeg har hatt det mest artig med gjennom tidene. Kanskje ikke det beste spillet i verden, men helt klart konge på pure underholdning. Tror det må spilles en gang til nå når det ble brakt tilbake i bevisstheten min! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) "iPhone og iPhone Touch" En liten feil her. Heter vel iPhone og iPod Touch Endret 1. november 2009 av Rulator Lenke til kommentar
Deus101 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Giantz citizen kabuto var Første spillet jeg så med pupper!!! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du hadde fått pupper da du så det? Eller hadde spillet pupper på seg da du så det? Lenke til kommentar
Deus101 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja jeg begynnte å legge på meg litt i den perioden. Lenke til kommentar
heyitschris Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Morsomt dette her! Jeg fant faktisk Darklands i kjellern for noen dager siden. Trenger dessverre Windows 98 og nedover, mener jeg paa. Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Beneath a Steel Sky husker jeg, kom aldri lenger enn til verkstedet etter at roboten daua ved den heisen utenfor eller hva det nå var Selv håper jeg det kommer etterfølger til Red Baron 3D Lenke til kommentar
tåa Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ah, Giants! Truleg det spelet som eg har fantasert mest om ein oppfølgjar til. Hadde masse idear om korleis karakterane skulle kome tilbake frå Planet Majorca og oppdage at The Island hadde blitt øydelagt av Delphi si hittil ukjende vonde syster, med hjelp frå dronning Sappho, som hadde gjort "statskupp" i helvete, der Timmy utførte snikeoppdrag for å forsyne dei levande protagonistane med informasjon om planane hennar. Og så skulle skjørtejegeren Reg bli interessert i den vonde systera, og når dei andre meinte at han var sprø, vart han sur fordi Baz fekk jo Delphi, og ja. Masse ville saker! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Beyond Good & Evil 2... Venter i spenning. Gleder meg stort Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Giants: Citizen Kabuto fortjener absolutt en oppfølger. Usannsynlig morsomt spill! Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Giants er et spill som desidert fortjener en oppfølger, men la meg terpe litt: Her får du velge mellom tre svært ulike humanoide raser, og hvilken du velger vil få stor betydning for hva slags strategier du må bruke underveis. Du får velge rase når du spiller multiplayer, men du får ikke velge rase når du spiller gjennom singleplayer. I del én må du spille med Meccaryns, i del to som Reaper, og i siste del må du spille som Kabuto. Du får direkte kontroll over én enkelt helt, men kan også bygge baser og store hærer som du må bruke til å kjempe deg gjennom de mange nivåene. Med meccaryns får du kun anledning til å bygge base på siste brett, med Reapers får du bygge base to-tre ganger, og med Kabuto finnes det ikke basebygging. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Takk for informasjonen. Må tydeligvis laste ned GOG-versjonen som ligger og sløver på kontoen min for å friske opp hukommelsen. Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Så det som min plikt som ansvarlig borger. Er tross alt ett av mine beste spillminner Det skal også sies at Giants: Citizen Kabuto har en veldig minneverdig multiplayer del med basebygging, så lenge man er klar over at den ikke akkurat er balansert Men om to personer spiller Reapers, tre spiller Meccaryns og én person spiller Kabuto så er det dritmoro. Absolutt å anbefale for alle som ikke har prøvd! Endret 2. november 2009 av Mr.T Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Giants: Citizen Kabuto var et fantastisk moro spill ja, har nok spilt det en del ganger opp gjennom årene. Må si jeg syns det er trist at Battlezone-spillene (sluppet 1998 og 1999) fra Activision ikke har blitt nevnt i noen av disse artiklene. Er det bare jeg som syns de hadde et bra konsept? Det er så vidt jeg vet ingen lignende spill på markedet. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du får direkte kontroll over én enkelt helt, men kan også bygge baser og store hærer som du må bruke til å kjempe deg gjennom de mange nivåene. Med meccaryns får du kun anledning til å bygge base på siste brett, med Reapers får du bygge base to-tre ganger, og med Kabuto finnes det ikke basebygging. Det skal òg presiserast at ein ikkje byggjer hærar i dette spelet. Basebygginga går ut på å skaffe seg våpen og andre hjelpemiddel. Froholt blandar kanskje spelet med Sacrifice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå