Gå til innhold

svar meg på dette......

Narada

Anbefalte innlegg

jeg har spilt pes 6 i mange år nå for pes 8, og pes 9 har ikke samme funksjon på International cup som pes 6. Lurer på om det er noe jeg har oversett og det vil jeg gjerne ha svar på.

I pes 6 kan du velge deg et lag, f.eks Norge for å komme til vm sluttspill. Du spller da først 6 kamper i europagrupper for å komme deg til sluttspill. klarer du ikke førsteplass må du ut igjen i seks nye kamper for å spille play off....dette virker jo veldig realistisk, men i pes 08 og 09 er det jo bare direkte til sluttspillet!!! Har vært utrolig irritert på dette og lurer på om noen kan gi meg et godt svar på hvorfor de har kuttet ut med det. Virker som de har glemt det for å satse på klubblag spill i stedet. Skikkelig irriterende.

PLease kom med et svar til en frustrerende spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Tråden stenges da oppfordring om å endre emnetittel fra moderator ikke har blitt fulgt. Ta kontakt med ShampooMacTavish el. undertegnede om du vil ha tråden åpnet igjen med ny emnetittel -Mvh administrator TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...