fy_pokkers Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Niet, båt er morro pååå øærdagskvelden! alle de gode vennene dine og ferire.. satan Ænsler aøøe en god natt og gopd sommer jeg skulle bare vislse noe for en fut gher........ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 enda en som har vært på flaska? hehe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hehe jaja kulte ann idag. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Han fikk da til å poste i off topic, det skal han ha! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Han fikk da til å poste i off topic, det skal han ha! ikke alle som klarer det Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Niet, båt er morro pååå øærdagskvelden! alle de gode vennene dine og ferire.. satan Ænsler aøøe en god natt og gopd sommer jeg skulle bare vislse noe for en fut gher........ oversatt(?): Nice, båt er morro på en lørdagskveld! Alle de gode vennene dine og ferie... satan Jeg ønsker alle en god natt of en god sommer, jeg skulle bare visst noe for en fjomp jeg er....... Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg skulle bare vislse noe for en fut gher........ det skal sikkert være; "jeg skulle bare vise noe for en fyr her" Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 jeg skulle bare visst noe for en fjomp jeg er....... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 før så var lørdag en morsom dag .. nå .. kjip som ****** .. tilogmed TV var bedre før på lørdag .. nå er det bare repriser .. eller sport .. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 åffer er lørdagen så mye mer kjedeligere nå a? men...er det lørdag i dag? *knegg* det er torsdag i dag ja, hehe. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 nå er det fredag... I morgen er det Lørdag, så Søndag, så Mandag, så Tirsdag, så Onsdag, så Torsdag, så er det jammen meg Fredag igjen, og hva kommer etter Fredag? LØRDAG, så er det pine meg Søndag igjen... I could go on forever baby! Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jaja...godt det er flere som tyr il flaska på en lørdagskveld. Jeg havnet på samma kjøret ikveld og, men det gikk mer enn to glass vin ikveld heller en normal dose med litt av hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå