Ranger1_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei, Jeg så etter en tråd for å finne noen å spille Forza 3 sammen med, men fant ingen. Håper å finne noen som liker å spille Forza 3 for moro skyld. * Jeg spiller med ratt * Jeg kjører helst ikke de aller raskeste klassene (ikke enda i alle fall) * De hadde vært morsomt å kjøre "stock" biler av og til (jeg er ingen "tuner") * Jeg prøver å kjøre rent GT: BAHesvik - om noen er interessert i å spille Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er med add meg, GT Rushpowr Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da salget av forza3 har vært ganske så dårlig tror jeg dessverre du vil slite med å finne særlig mange norske spillere. De aller fleste nordmenn velger heller å vente på GT5 på PS3 dessverre. Og vente er de gode til. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 GT: Cerandin kjører med ratt og pedaller! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror han vil FINNE folk og spille med. Ikke vite hvem som er mer interessert i PS3. Skjerp dere folkens. Jeg kan være med på det. GT: Bare Ban Vi sees! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg gamer Forza 3 selvfølgelig. GT ligger i signaturen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
GrOOviE Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei.. Spiller også med ratt og pedaler. Liker meg best i klasse A og S .... * prøver meg på tuning. og får det til en gang i blandt. det samme gjelder design. GT: GrOOviE NOR Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 håper folk kan adde meg, nettopp fått meg fm3 henrikhoe er gamertag Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen innlegg ble fjernet fra denne tråden for å forhindre videre diskusjon som ikke har noe særlig med emnet i denne tråden å gjøre. Husk at det er emnetittelen - sammen med førsteinnlegget - som i stor grad bestemmer hva som skal diskuteres eller svares på. Det er og en fordel at nye brukere i diskusjonen har lest hele eller hvert fall de nyeste innleggene i diskusjonen - samt førsteinnlegget - før de poster sitt innlegg i tråden. Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
aganimb Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) GT: AGANIMB kjøre en go del forza3. lika mæse amcar men d meste går kjøre åsså en go del stock car/nascar. Endret 26. januar 2010 av oai Lenke til kommentar
Rothen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! Spiller Forza 3 en del, med kontroller. Kjører de fleste klasser. Bare å legge meg til. GT: Kribi93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå