Breathe Fresh Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) http://www.gogamer.c...4VVviewprod.htm 37 timer igjen. Tenkte jeg skulle si ifra. Mange gode tilbud her Endret 31. oktober 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 jøss... første gang jeg har sett noen selge ett gratis spill xD koster frakta mye? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 nice konsept det der asså. selge spill gratis er jo rett og slett genialt. men visst det koster noe i frakt så vil eg faktisk tro at spillet ikke en gang er verdt frakten for etter bildene av det så det syjt crappy ut (+ IGN ka det 4 av 10) Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kanskje de tar en 70kr i ekspedisjonsgebyr også.? Ser såpass dårlig ut at jeg gidder ikke bryet med å registrere, bestille og betale... (slike stunt er til for å få flere registrerte brukere) Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Se på andre tilbudene da Er jo call of juarez til 80% off, er bare 20-30kr frakt, syns det er bra tilbud ihvertfall. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Anbefaler dere Maelstrom vist dere liker Strategi! Kjøpte det til 10 kroner i Danmark. Hadde hørt at det var dritt dårlig men det endte opp med at eg og ein venn eg hadde med meg til Danmark spilte dette og Hitman mer en vi var ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå