noello Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Heisann.. Har du noen gang tenkt på noe, som du har glemt navnet på? Jeg og en kompis sitter å snakker om tvserier, og vi kom innpå en serie som handlet om en fyr som har superkrefter. Ikke sann clark kent styrke, men han var likevel ganske sterk osv. Skuespilleren er ganske kjent, men jeg husker ikke navnet hans.. Tror han var politi eller noe slikt i serien, og muligens han fikk styrken sin etter han døde. Noe militærforsøk eller noe slikt. Husker ikke helt. Kan noen hjelpe meg, alle forslag er velkommen sorry for dårlig innlegg, men jeg er full! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 The Six Million Dollar Man http://www.youtube.com/watch?v=HofoK_QQxGc Lenke til kommentar
noello Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Nei men fann det ut Now and again Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja faan, den der ja. Mener å huske at den gikk på TV2? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 For en forferdelig intro-sang. Grøsses meg. Lenke til kommentar
noello Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Tror det var tv2 ja Og introen er ikke det beste jeg har hørt haha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå