Toman18 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har bestilt meg Tekken 6 Collectors Edition til PS3 da jeg er helt addicted på trophies med levler og pokaler!!! I CE følger det med Tekken 6 genser, en diger plakat og 100 siders artbook og den fikk jeg for 449kr på cdon.no Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Har bestilt meg Tekken 6 Collectors Edition til PS3 da jeg er helt addicted på trophies med levler og pokaler!!! I CE følger det med Tekken 6 genser, en diger plakat og 100 siders artbook og den fikk jeg for 449kr på cdon.no Jeg kjøpte Tekken 6 med Fightstick jeg Dyrt, men fightsticker er dyre i seg selv. Den har blitt brukt mest på Street Fighter IV da Endret 31. desember 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Fra og med 18. januar får lov til å spille online co-op Scenario Campaign! I like! Kilde Endret 13. januar 2010 av Amored Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er synd at de ikke har fikset på customize-delen da, siden man ikke har muligheten til å fikse på karakterene til 2 player. De kan bare bruke standard-kostymer, lame-greier altså. Synes de burde bruke mer tid til å fikse på ting, men men.. har de ikke nok kapital så har de ikke det. Uansett, så er Tekken mest populært på Arcade i Asia da, så kanskje det er derfor de gir litt blaffen i konsolleiere. Hoho. :rolleyes: Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Liker ikke ressurections, sånn generelt. Noen har forsvunnet fra serien, noen har dødd, men å ta de tilbake igjen blir feil for min del. Costumize characters i tekken, *rister på hodet*, blasfemi. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg synes customize delen er artig - uten det så hadde det vært fort kjedelig, synes da jeg. Men må si meg lei av å bli rundjult av lillesøstra mi (ehem... buttonmashing detecting). <_< Endret 7. mai 2010 av Mr Bubbles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå