Mountainhome Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hei, leiter etter en kul HUD til WoW noen tips? har litt problemer med å finne bra Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Selv bruker jeg ikke noen spesiell HUD, men det eneste tipset jeg kan komme med er å ta en titt på det på Curse.com eller bare rett og slett google det:P Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Bartender4 - Bare min høyre bar vises, jeg ser aldri bar1, bar2 eller bar3, bar3 har bare keybinds og er "always hidden" Xperl - Unitframes DBM (not shown) Simpleminimap - utdatert for sikkert 1 år siden, men funker for det. Omni CC - viser CD timer på bars. Prat 3.0 - Chat addon, jeg takler ikke masse knapper så alt sånn er vekk. SCT - Scrolling combat text, viser deg ganske enkelt DMG done/taken, healing done/taken og effects gained/lost på skjermen. Gladius - Arena addon, som jeg aldri bruker, fordi jeg hater arena. Deadly boss mod - Alt av dungeon/heroic/raid on-screen tactics "on the fly", viser advarsler som feks "FIRE ON YOU! MOVE!" eller "SWITCH COLOR" om du må switce debuff. Og sånn her ser alt ut, om du er meg. Veeeeeeent vent vent vent vent her litt, HUD.... Du mener sånn 2 bars+ casting bar som er på skjermen din HELE tiden? Tror jeg brukte noe sånt for et par år siden da min standard UI ikke var updated, tror den het noe som ICEhud.. tror jeg :o Endret 27. november 2009 av Puro Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 bruker spartan UI bartender 4 leter nå etter en fin chat :3 kommer iløpet av dagen/morgendagen satser jeg på Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Altså folkens, HUD er ikke UI. SilHUD er vel litt fancy? http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/sil-hud2.aspx Endret 12. desember 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå