Ole Morten Knudsen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noen tjeneste på nettet er sære, veldig sære og en smule creepy. Les saken her Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ok, hva var sjansen for at første gang jeg prøvde tjenesten, fant jeg en nordmann -kvinne? EDIT: Nærmere bestemt en 16åring fra Østfold. ^_^ Endret 30. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Noe så totalt ubrukelig... :rolleyes: Enda en tjeneste hvor 95% av brukerne på magisk vis blir "jente 16år, liker venner og shopping" Får håpe skaperen kommer på noe mer fornuftig på neste prosjekt... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har da hatt gående en samtale med denne Østfoldingen i en 10-15 minutter jeg da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha, er nå i min fjerde samtale fordi de tre første har stukket først når jeg sa jeg fra fra Norge, så når jeg sa jeg var 26 år og så når jeg sa jeg var mann. Internett er fortsatt internett. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Snakker fortsatt med jenta fra Østfold. Vi har gått over til MSN og snakker om mye rart.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Connecting to server...You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: M/f You: m Your conversational partner has disconnected. Ahh.. en må elske det! ^^ Har forsåvidt hatt noen samtaler her tidligere, hvor vi var innom en god del temaer. Dessverre måtte vedkommende stikke før vi fikk utvekslet navn/mail, men moro var det lell! Endret 30. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gikk ikke like bra på andre forsøk med tjenesten: Stranger: hello You: Hello Stranger: are you a horny woman with cam? You: Almost. You: I'm a horny man with cam. Your conversational partner has disconnected. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Uhm..utdrag fra min samtale: Fremmed: Hi! Fremmed: Asl? Meg: 19 Norway Meg: Boy...(ikke helt sikker på hva asl er) Meg: You? Fremmed: 21 yo F UK Meg: One question Meg: You're real right? Haha Fremmed: Yea Fremmed: Im looking for a guy with a webcam, im kinda horny.. Meg: (...) Well..ok xD Fremmed: You got webcam? Meg: I don't sorry :/ Fremmed: "User has disconnected" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ok, hva er dette her for noe merkelige greier.. Har kommet inn i en samtale med en 12 år gammel gutt som visstnok er blind. You: Where in the world do you live? Stranger: in the heart of the earth Stranger: underground You: ? You: can you elaborate that? Stranger: deep inside it. i cant tell more You: Why can't you tell more? Stranger: im doing the astrowaltz, it has to be whole Stranger: they got me now Stranger: farewell Endret 30. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Etter en kåt dame og 3 kåte menn fant jeg endelig en svenske som var ok å snakke med. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: Hey! I'm Drake I'm 18 and from new jersey. I'm very nice and fun to talk to. I have short brown wavy hair and a cute body:)I play lacrosse and am a cute guy. I'd love to get to know you and stuff You: Have you heard any news from the other provinces? You: Nothing you`d like to talk about? Stranger: Hey! I'm Drake I'm 18 and from california. I'm a very nice guy and fun to talk with. I have short wavy brown hair and brown eyes. Your conversational partner has disconnected. Artig Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 LOL @ comments looooool se selv xD Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fikk faktisk snakka med en nordmann, han levde for trening og var medlem på steorider.net eller noe lignende..... Lenke til kommentar
Exia Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det her var jo genialt. Masse perverse gamle menn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Uhm.. jeg møtte, og snakker med, en 18 år gammel jente fra Roma. Vi snakker sammen på MSN om alle de rare menneskene på Omegle akkurat nå.. hva er sjansen for det? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg