lrims Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei! Idag har endelig Football manager 2010 kommet, og jeg hadde forberedt meg på en helg uten mye solskinn eller andre irriterende livsplager. Når jeg hadde fått installert spillet og skulle starte det opp fra Steam får jeg følgende beskjed: "Football Manager 2010 10.1.0f84847 har sluttet å virke Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få en beskjed hvis en løsning er tilgjengelig" Jeg har allerede prøvd å reinstallere det uten hell. Noen andre som sliter med dette problemet, eller har en løsning på det? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så på et annet forum at for noen med samme problem så hjalp det å installere nye DirectX. Det kan du gjøre herifra: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en Lenke til kommentar
lrims Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Mulig, takk for svar! Jeg installerte spillet på DvD isteden for igjennom Steam, dette funket, men forsatt kjipt å måtte bruke disken for hver gang... Løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå