Tco99 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Driver og leter etter Emulatorer for Commodore 64 paa nettet, men de jeg finner er teite og jeg faar bare STARTET spillene men ikke spillt dem, faar lissom ikke trykt START..... Noen som vet om en emulator som virker bra paa win2000? Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Damn, hadde en perfekt en... etter formatering har jeg den ikke lenger... brukte den ikke nok til å huske hvor den er, men tipper en glup hjerne finner frem til den.. Skulle hattden selv jeg... Lenke til kommentar
Tco99 Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Venter paa svar.... Saa irriterende aa ikke klare aa finne slikt.... har sittet opppe i 3 netter for og finne den, men NEIDA det skal jeg ikke klare:( Saa jeg haaper paa flust av tips.... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg finner det ut imorgen trur jeg, sitter på jobb pc akkurat nå så har ikke tilgang til endel guruer som finner ut slikt... Jeg poster linken da om jeg finner ut av det... :o Lenke til kommentar
HAJEN Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei! Du kan bruke CCS64 emulatoren. Den er laget av Per Håkan Sundell og er meget bra. Link til CCS64 siden: http://www.computerbrains.com/ccs64/ Mvh Hans A. Lenke til kommentar
Tco99 Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Hei! Du kan bruke CCS64 emulatoren. Den er laget av Per Håkan Sundell og er meget bra. Har provd den Emulatoren der + mange(!!) flere!!! Men jeg faar lissom ikke kommet spillt spillet!!! Kommer inn paa "forste siden" der det staar topscore og slikt, men det reagerer ikke. Jeg bruker tastatur da og ikke joystick, men det skal vel gaa for det?? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvilket spill er det du skal spille? kanskje spillet er bugga prøv å fin spillet på nytt! http://www.computerbrains.com/ CCS64 side , men dem har en del spill liggens der. ftp://arnold.c64.org/pub/games/ en ftp som har en god del spill, av og til må du kanskje bare logge deg på nytt inn. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Lastet ned og testet css64 med noen spill fra den ftp linken. Fungerte fint, men det ser ut som at man trenger en joystick på de fleste spillene. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 De fleste gamle c64-spill trenger joystick, ja, men du kan bruke tastaturet for å emulere en joystick. Sjekk innstillingene i emulatoren du bruker. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kjøp deg gamepad kanskje hehe Nå kommer jo ny C64 tilbake, i oppgradert utgave...kommer sikkert endel greier da håper nye C64 har HD og CD-rom eller IDE porter til det ihvertfall hehe Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har provd den Emulatoren der + mange(!!) flere!!! Men jeg faar lissom ikke kommet spillt spillet!!! Det er vel omtrent ingen C64-spill som er laget for å styres fra tastaturet, derfor er det ikke så rart at det ikke skjer noe når du prøver tastene. Du må stille inn i menyen til emulatoren hvilke taster du vil bruke istedet for joystick, for eksempel piltastene. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Den beste C64 emulatoren er V.I.C.E http://viceteam.bei.t-online.de/ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 nokon skulle ha relansert cbm64 med alle spela til det på ein harddisk og 2 zipsticker Hadde eg betalt med glede 2000kr for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå