Breathe Fresh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ikke helt sikker på om dette er den rette plassen å poste dette på, men tar sjansen. Problemet er at jeg har lite plass på C og nå kommer Dragon Age snart med enda 20GB, derfor lurte jeg på om jeg enkelt kan kopiere spill og steam fra C til D, uten problemer? Får melding om at ting kanskje ikke funker når jeg flytter dem. Takker for svar. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Steam er noe svineri sånn sett. Lurer også på det samme. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du kan flytte Steam, men må trolig installere de fleste spillene på nytt. Hvis du sletter de installerte spillene (alle mapper under steamapps), men kopierer over filene som ligger i steamapps vil spillene installere seg på nytt uten at du trenger å laste ned noe. Mulig jeg tar feil og at spillene vil installere seg på den opprinnelige plasseringen, men isåfall installerer du bare steam på nytt og kopierer over filene på stemapps. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Må foreta samme operasjon når 80Gb SSD-disken blir tatt i bruk, da er det ikke plass til Steam mappen på C:/ lengre... Så en god oppskrift på flytting uten re-inst. av alle spill hadde vært kjempefint om noen har... Endret 30. oktober 2009 av Tore Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Installer Steam på nytt på den andre partisjonen, så kopierer du over mappen "steamapps" fra den gamle installasjonen. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hørtes enkelt nok ut! Takk for svar. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Installer Steam på nytt på den andre partisjonen, så kopierer du over mappen "steamapps" fra den gamle installasjonen. Gjorde dette selv i kveld, bekrefter at dette fungerer flott Installer steam på aktuelle partisjon/harddisk Kopier inn steamapps mappen fra den gamle steamplasseringen. Oppdater / synkroniser alle spillene som kommer opp i steam-listen (tar bare noen sekunder) Og vips så ser Steam ut akkurat som når det lå på c:/ Lenke til kommentar
jarle1337 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 hei du kan avinstalere spillene på steam og deretter steam. så instalerer du steam på ny på lokal disk d. så åpner du steam og finner spillene dine og trykke instaler da vil de havne opp på lokal disk d. men det kan være du må velge underveis hvor du bil instalere dem mvh jarle Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Installer Steam på nytt på den andre partisjonen, så kopierer du over mappen "steamapps" fra den gamle installasjonen. This. Lenke til kommentar
RRhoads_InnleggNO Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Installer Steam på nytt på den andre partisjonen, så kopierer du over mappen "steamapps" fra den gamle installasjonen. This. Genialt.. Skulle ønske jeg visste dette for en måneds tid siden. haha. Ante ikke at du kunne være så enkelt Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Når jeg fikk meg ny harddisk før sommer, copy-paste fra C/ til D/ Det funka fett for meg! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) FYI, så fungerer det også å kopiere hele Steam-katalogen over først, og så installere Steam på nytt (med den nye katalogen som valgt installasjonskatalog, selvsagt). Endret 15. desember 2010 av Dokteur Kill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå