Kidnet Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fant min perfekte wallpaper for en stund siden, vel nesten. Bildet har en bitteliten feil, så jeg lurte på om noen her inne kunne manipulere med litt for meg. På det ene bildet er triforcen på sverdet helt rart, på det andre mangler overskriften. Så hvis noen enten kunne få overskriften over på det andre bildet, eller fikse triforcen på det bilde med overskrift hadde jeg vært veldig takknemlig. Skulle gjerne gjort det selv, men ettersom jeg er nesten helt grønn på dette området, i tillegg til å ikke ha noen program som kan gjøre dette blir det litt vanskelig. Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Tusen takk, da er skrivebordet mitt reddet Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På det ene bildet er triforcen på sverdet helt rart newfags can't triforce! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Grisetøft bilde! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Som en stor Zeldafan må jeg si at det er et av de råeste bakgrunnsbildene jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå