Gå til innhold

[X360] Visualizers - Rekrutering av medlemmer

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og noen venner har nylig opprettet Xbox 360 klanen "Visualizers".

Vi har lagd en hjemmeside, www.visualizers.webs.com, her finner du ting som forum som vi har ambisjoner om å lage til et rikt og aktivt forum og hvordan lage en søknad for å bli med i klanen +++. Dette er ikke nødvendig med det første, bare hit "member" og "Sign up". Det første perioden trengs ikke noe søknad, men etterhvert må alle nye medlemmer fylle ut en liten søknad.

*På Webs.com er det litt tungvindt å bli medlem, først må du registrere deg, så må jeg godkjenne deg, så må du klikke på en link for å bli "Complete Member"*

Vi starter opp i det små med en litt "ForFun" klan hvor vi i hovedsak bare snakker sammen om spill, avtaler vennelige sessions over Xbox LIVE hvor vi spiller sammen osv. Vis presset om en mer seriøs klan med treninger, klankamper og skikkelige A / B / C lag øker, vil dette selvfølgelig bli hørt og jeg med andre leder vil ta rettning etter ønskene.

*Jeg mener ikke at vi begynner som en useriøs klan som aksepterer forum-spam, skrikete 8 åringer og at man aldri spiller med klanen / poster noe forumet*

Vi kommer i hovedsak til å fokusere på Modern Warfare 2, for vi har håp om at dette spillet vil åpne opp for godt lagspill over internett og et morsomt spill man kan spille sammen. Vis det blir ønsker om en gruppe i f. eks. Halo 3 kommer vi til å vurdere dettte.

*Vis du IKKE har planer om å kjøpe Modern Warfare 2, så kan du fortsatt bli med i klanen, for du kan avtale vennlige sessions i f. eks. Forza Motorsport 2 eller Halo 3 +++, men klanledere vil i hovedsak fokusere på Moden Warfare 2*

Takk for at du tok deg tiden, registrer deg på hjemmesiden vår, test communitiet vårt og bli et fullblods medlem. Spørsmål kan besvares i forumet under.

Sees på slagmarken

Endret av Zamzo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Yoyo!

Jeg får fikset meg XBLive og MW2 rundt den 25, så kan hende jeg sender en søknad/registrerer meg da. Jeg suger forresten heftig i FPS, så håper det ikke gjør noe at jeg i en slags "trainee"-periode.

edit: Vil du forresten at jeg skal fikse en skikkelig banner til dere?

Endret av Halvspenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...