launcher Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei, har da limited edition av uncharted 2. Jeg har lastet ned de to filene jeg fikk av koden som var med. Bakgrunnen funket, men hvor er gull våpnene og de 2 karakterene? Jeg har Uncharted 2 SteelBook Bonus DLC lagret, men når jeg er ingame på multiplayer så har jeg trykket på firkant så jeg kommer inn på profil men, det står ingenting om å aktivere gull våpen og finner heller ikke karakterene. Har prøvd å slettet og lastet ned Uncharted 2: SteelBook Bonus (100kb) men ingenting skjer. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 "Golden Guns" er et valg under profilinnstillingene når du velger multiplayer i allefall, tror de kun finnes i multiplayer. Jeg finner dem i allefall under "Other Settings", det nederste (3.) valget (rett under "Taunt"), i menyen man får opp FØR man begynner å spille. Får opp valget ved å trykke firkant for å komme inn i profilen fra Multiplayer-menyen, dvs fra menyen der man kan velge "Matchmaking", "Custom Game" og "Cinema". Jeg regner med at det funker på samme måte for de to character skin-greiene, men er usikker på hvilke to som hører til collector´s edition av de jeg får opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå