Gå til innhold

Lyst på sykt bra lyd i spill?

Isvarmt

Anbefalte innlegg

SRS Sandbox er en virtuell lyd-driver som gjør at alt av lyd som du kjører på pcen går gjennom den før den går ut til høytaler, headset osv. Dette sier de selv om produktet

"Experience music, movies and games the way the artists intended them to sound on your media player with SRS Audio Sandbox™ software plug-in. Compatible with all media players, the SRS Audio Sandbox restores audio to what it supposed to be: organic, immersive and uncompromised."

Jeg mistet nesten pusten nå jeg prøvde det her, det var helt rått.Bruker et koss porta pro headset og lyden ble forbedret 10x minst!

Man kan laste ned trial her: http://www.srslabs.com/store/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=6

Min tanke går til de som "går i graven" uten å ha prøvd srs sandbox :p

FULLGOD ERSTATNING FOR SYKE LYDKORT

anbefaler å prøve ut musikk først og fremst, du kommer til og miste pusten

i tilleg koster det bare 24$, jeg kan ikke skryte nok av dette produktet,

AMAZING!!!

Screenshot:

SRS-Audio-Sandbox_1.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er vel egentlig ikke mer enn en automatisk equalizer? Om man da bruker dette når man spiller vil det jo ta bittelitt prosessorkraft å kjøre dette i bakgrunnen, og man vil få dårligere spillytelse, noe man absolutt ikke får av et eget lydkort. Spørsmålet er jo da om man den dag i dag merker noen forskjell overhodet, noe jeg tviler på. Poenget mitt er egentlig ikke tilstedeværende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...