Mr. Pants Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kom til å tenke på noe nå. Hvorfor i huleste skulle Nintendo ha en slik innbyttekampanje? Det høres ut som en veldig dårlig forretningsmodell. Nintendo hadde dog blitt ganske populære hos Greenpeace. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kom til å tenke på noe nå. Hvorfor i huleste skulle Nintendo ha en slik innbyttekampanje? Det høres ut som en veldig dårlig forretningsmodell. Nintendo hadde dog blitt ganske populære hos Greenpeace. Ikke så veldig rart egentlig. Det tror jeg rett og slett er for å få bukt med piratkopiering. Men om konsollen er 100% bakoverkompatibel, tror jeg ikke den vil forbli uhacket lenge. PS3 er ikke hacket fordi den bare spiller spill fra Blu-Ray-plater, og de er kjempedyre. En evt Wii 2 som er bakoverkompatibel vil sannsynligvis skalere opp gamle spill, slik at det blir interessant å spille gamle piratspill på den, og dermed vil den bli utsatt for cracking ganske kjapt... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ikke så veldig rart egentlig. Det tror jeg rett og slett er for å få bukt med piratkopiering. Om Wii 2 komnmer ut neste år så vil den trolig erstatte Wii 1. Dermed vil utviklerne kun utvikle spill til den nye konsollen. Da ser jeg ikke helt poenget med å få bukt med piratproblemet til Wii 1. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "* Maskinen skal lanseres i alle land samtidig " Der slutta jeg å lese Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "* Maskinen skal lanseres i alle land samtidig " Der slutta jeg å lese Wii ble lansert så og si samtidig i alle regionene(ca 2 ukers mellomrom). Det punktet er nesten det som er mest troverdig med hele ryktet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 2 uker er ikke samtidig Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vel, i spilllanseringssammenheng er to uker samtidig. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 maxconsole er en veeeeeldig utroverdig kilde... Lenke til kommentar
Jere Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Ikke så veldig rart egentlig. Det tror jeg rett og slett er for å få bukt med piratkopiering. Men om konsollen er 100% bakoverkompatibel, tror jeg ikke den vil forbli uhacket lenge. PS3 er ikke hacket fordi den bare spiller spill fra Blu-Ray-plater, og de er kjempedyre. En evt Wii 2 som er bakoverkompatibel vil sannsynligvis skalere opp gamle spill, slik at det blir interessant å spille gamle piratspill på den, og dermed vil den bli utsatt for cracking ganske kjapt... Min PS3 spiller da både fra både DVD plater og CD plater uten problemer? Endret 16. november 2009 av Jere Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er ikke mye aktivitet på dette forumet, når denne tråden fortsatt sitter på side 2. Vel, da har vi passert E3 uten noe info om dette. Er vel trygt å anta at dette bare var BS? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vel, da har vi passert E3 uten noe info om dette. Er vel trygt å anta at dette bare var BS? Japp. Nintendo fokuserer for tiden på å utvikle spill til 3DS, så jeg tror ikke at det vil komme noen ny Wii neste år heller. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 http://www.eurogamer.net/articles/nintendo-explains-wii-2-silence Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 NES(2D) -> SNES(god 2D) N64(3D) -> Gamecube(god 3D) Wii(motion controls) -> ??? Jeg håper at Nintendo's neste hjemmekonsoll blir en "Super Wii" som tar alt folk likte med Wii og gjør det mye bedre. Nintendo har nok flere ess i ermet enn bedre grafikk og kontrollere, men det hadde vært nok for min del. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ut ifra linken jeg postet virker det som Nintendo vil holde kortene tett til brystet slik at vi blir kjempe overrasket når de velger å avsløre konsollen. Jeg er veldig spent på hva det blir. Ser ikke hva de kan gjøre for å gjøre konsollen mer nyskapende, men Nintendo er jo veldig kreative, så de finner vel på noe genialt igjen. Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tviler på at dette vil være en wii 1,5. Hvis de skulle begynne å utgi spill kun på bd ville det på godt engelsk alienate alle de casual gamerne, som familier med barn, som har anskaffet seg en wii for å ha det gøy med familien. Å måtte oppgradere til en ny wii pga nintendo ikke vil tape penger på piratkopiering høres rart ut. Hvis de skulle unngå piratkopiering sådan ville samtlige wii eiere måtte enten selge sin wii for å kunne spille nye titler(og hvem ville ha en wii 1,5 da?) eller nintendo måtte, som det ble sagt, ta inn alle current wii konsoller i bytte mot nye, og det tviler jeg sterkt på at nintendo vil gjøre. De kommer nok til å fortsette med wii 1 til neste generasjon. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Som Leflus påpeker greier jeg ikke å forstå hva wii2 skal komme med som det lille ekstra. Finnes nok av blu-ray spillere ute der akkurat nå. 2010 lansering hørtes bare merkelig ut. Fikk nettopp vite noe greier fra en venn, noe om at de skal starte å lage grafikkkort med 28nm teknikk i 2011 - som visstnok skal være bedre en dagens greier (read: noob). De ville nok helst ha fått inn en slik oppgradering ihvertfall, da folk med xbox/ps3 ville hatt en grunn til å kjøpe nytt og ikke bare "familien" og de som gidder. Må si meg enig i at dette var enda en teit itavisentrollartikkel. 3DS, Move, Natal inc. Zii - Not so much. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bare svada. Fokuset til Nintendo er 3DS akkurat nå. En annen viktig ting er at Nintendo aldri ville levert en ny konsoll der de eneste nyhetene er at den er lik PS3 og X360. Nintendo har tidligere sagt at de vil revolusjonere spillmedie på nytt med neste konsoll. Om de klarer det gjenstår å se, men de vet nok at de må lage noe annet enn en PS3/X360-klone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå