slzh Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Helloen!, Vi driver og skal arrangere datatreff og i år så satser vi på noen litt bedre konkurranser enn de som ALLTID avholdes. Noen som vil komme med tips ? , bare vanlige compoer på scenen. Mvh! Stian Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 CS 1.6.. klassiker Lenke til kommentar
psike_InnleggNO Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Jeg vil nødig bryte kravene du stiller, men jeg synes litt andre konkurranser skaper litt farge og morro på LAN. Eksempelvis PC-kasting Får folk i bevegelse og slikt, men vanskelig å gjøre på scenen Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil nødig bryte kravene du stiller, men jeg synes litt andre konkurranser skaper litt farge og morro på LAN. Eksempelvis PC-kasting Får folk i bevegelse og slikt, men vanskelig å gjøre på scenen Kan ikke det gå veldig galt? OT: Hørte om noen som skulle få til CS 1.6 på dansematte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå