Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Som i underteksten sier så trenger jeg litt kjapp hjelp x) Skal kjøpe 2 spill på steam før fredag (i morra) helst. og av en grunn så kan jeg kjøpe spill på steam i dollar. det er da på selve nettsia og ikke på programmet (instalert på pc'en) men hvis jeg bestiller Dragon Age så står det at det slippes ut den 3. Nov Er det da noe lurt å bestille via dollar selv om jeg kan spare 300 kr på det(2 spill)? xD er veldig i tvil egentlig på hva jeg skal. for hvis jeg kjøper borderlands og Dragon age på steam for dollar, og det viser seg å være USA versjonene, kan jeg da bare spille på US servere? og vil det funke sammen med min profil på steam selv? Takker for svar ^^ Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Som i underteksten sier så trenger jeg litt kjapp hjelp x) Skal kjøpe 2 spill på steam før fredag (i morra) helst. og av en grunn så kan jeg kjøpe spill på steam i dollar. det er da på selve nettsia og ikke på programmet (instalert på pc'en) men hvis jeg bestiller Dragon Age så står det at det slippes ut den 3. Nov Er det da noe lurt å bestille via dollar selv om jeg kan spare 300 kr på det(2 spill)? xD er veldig i tvil egentlig på hva jeg skal. for hvis jeg kjøper borderlands og Dragon age på steam for dollar, og det viser seg å være USA versjonene, kan jeg da bare spille på US servere? og vil det funke sammen med min profil på steam selv? Takker for svar ^^ Beklager for å pisse på paraden din, men du får nok ikke bestilt derfra i dollar med mindre du har amerikansk visa :/ vært gjennom den der før. skal fungere uavhengig av profilen din, men JA kan være at du kun får tilgang til usa servere pga produktnøkkelen du får av steam. viss du får til (mot formodning) å kjøpe fra steam i dollar, sats heller på i pund. da er det eu servere og pundet ligger også svakt om dagen så KAN være like billig.. men tviler på at du kommer gjennom selve kjøpet. Keep me posted Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg kan ikke kjøpe i Pund Men er litt i tvil på om jeg skal kjøpe x) men sånn som på cs så kan jeg jo spille på US servere selv om jeg er i norge, er det sånn på borderlands? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg kan ikke kjøpe i Pund Men er litt i tvil på om jeg skal kjøpe x) men sånn som på cs så kan jeg jo spille på US servere selv om jeg er i norge, er det sånn på borderlands? varierer fra spill til spill, ikke sett noe spes om borderlands enda. kan jeg spørre HVORDAN du får kjøpt i dollar? skulle gjerne prøvd viss det funka Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 skjønner det ikke selv xD Er BARE på skolen at det er sånn :S men han som sitter ved siden av meg får det i Euro. men noen andre får det på Dollar. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dragon Age har ikke servere uansett så go for it Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 awww... gikk ikke... etter at jeg skrev inn VISA nummeret og alt det så kom det på Euro :/ så tror ikke jeg skal kjøpe der alikevel x) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 awww... gikk ikke... etter at jeg skrev inn VISA nummeret og alt det så kom det på Euro :/ så tror ikke jeg skal kjøpe der alikevel x) told you! Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fikk kjøpt Dragon Age - Origins for 25 GBP, ca 235kr, på http://game.gamesplanet.com/ FTW Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) koster 35 GBP der nå :/ Edit: ah... jeg så litt feil xD koster vist 25 der alikevel Endret 29. oktober 2009 av Andy.N Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Wut? Hvordan ser dere det? Jeg ser deluxe til 39.99 og vanlig til 34.. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 hmm.... tror at det er forskjell på å kjøpe digital versjon og DVD versjon. tror det er DVD versjonen som koster 25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå