OHJohansen Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Om bare noen få år vil IPTV være en del av hverdagen din spår Motorola. Les saken her Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg tror på en måte at dette kan føre til mindre TV-titting. I dag er det "Åh, nå går xxxx på TV, det må jeg få med meg!". I fremtiden blir det fort at man utsetter og utsetter programmet og til slutt dropper den, fordi "Jeg kan jo se det når som helst". Det blir sikkert mye interesse rundt dette her, men i det store og hele tror jeg faktisk at det kan bli mindre TV-titting. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror heller om noen uker er IPTV en del av min hverdag Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Er ikke noe som dette allerede tilgjengelig på Xbox 360 i UK? Sky player et eller annet direkte på boxen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 IP tv har jeg hatt i flere år !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg