VEH_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 DSi LL får større skjerm og slippes i Japan mot slutten av året. Les hele saken Lenke til kommentar
Lars Wærstad Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I Norge vil konsollen hete DSi XL (ikke LL) og lanseres i løpet av første kvartal 2010. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Begynner å bli mange versjoner av DS nå. Er jo egentlig ganske latterlig at de fortsetter å melke konsollen på denne måten, de kunne da heller tenkt på disse endringene i utgangspunktet da de lagde DSi. Er uansett lei av alt den konsollen har å by på, og har mistet lysten på bærbare spill. For meg er det ikke i nærheten av det de stasjonære konsollene har å tilby Endret 29. oktober 2009 av Memoen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Noen bilder her. Den var enorm, rett og slett. Ser ingen grunn til å kjøpe den fremfor en vanlig DSi. Den var kort og greit gigantisk! Ikke noe for mine lommer, ihvertfall ikke uten noen andre tekniske fremskritt(batteritid, oppløsning, filmavspilling?). Endret 29. oktober 2009 av Laland Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Merkelig fargevalg da... brun, rød, og hvit, hva faen er det for no? Vel, hvit er jo egentlig en helt normal farge for elektroniske duppeditter, men brun?! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg synes at Nintendo og Sony burde slutte med alle disse nye modellene. Både DS og PSP er oppe i 4 forskjellige modeller nå, og det er mye mer enn nok. DSi XL ser heller ikke ut til å legge til noen nye funksjoner, så jeg ser ingen grunn til å kjøpe maskinen dersom man allerede har DSi. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Melkes det som melkes kan. Det er slutt på anstendigheten. Skivebom. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei, en ting som slo meg: Hva med (eldre) personer med svakere syn? Og større trykkskjerm gjør det lettere å treffe ting også. Dette må jo være genialt for dem, spesielt med ordbok og hjernetrim installert. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hei, en ting som slo meg: Hva med (eldre) personer med svakere syn? Og større trykkskjerm gjør det lettere å treffe ting også. Dette må jo være genialt for dem, spesielt med ordbok og hjernetrim installert. Etter det jeg har hørt så var det meningen med konsollen. Begynner å bli mange versjoner av DS nå. Er jo egentlig ganske latterlig at de fortsetter å melke konsollen på denne måten, de kunne da heller tenkt på disse endringene i utgangspunktet da de lagde DSi. Er uansett lei av alt den konsollen har å by på, og har mistet lysten på bærbare spill. For meg er det ikke i nærheten av det de stasjonære konsollene har å tilby For det første så er konsollen endret så eldre og svaksynte kan bruke den. Desuten så kan man ikke dra med seg en stasjonærkonsoll på bussen eller skolen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Nettopp det at den egentlig ikke har noen nye funksjoner osv som man ikke har på en eldre dsi, gjør at jeg ikke helt skjønner sytingen her. Har litt lyst på en annen ds enn den gamle grå jeg har, men synes fortsatt at en lite appelerer mest. Som poengtert over, denne kan være for svaksynte, og vil ikke appellere til andre. Derfor lagde de ikke den vanlige DSi slik. Endret 1. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen bilder her. Den var enorm, rett og slett. Ser ingen grunn til å kjøpe den fremfor en vanlig DSi. Den var kort og greit gigantisk! Ikke noe for mine lommer, ihvertfall ikke uten noen andre tekniske fremskritt(batteritid, oppløsning, filmavspilling?). Så akkurat bilde og den var gigantisk, er ingenting som motiverer meg til å kjøpe denne bortsett fra større skjermer. Blir garantert ikke kjøp og jeg tror at batterilevetiden, som for øyeblikket er fantastisk, kommer til å lide på grunn av skjermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå