Joachim_F Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Disney har kunngjort Warren Spectors Epic Mickey. Les hele saken Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Men jeg vil jo spille Mikke! Og jeg har jo ikke wii! =S=S Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det ikke dette spillet som skulle være i steampunk-sjangeren? Om så synes jeg det er et steg ned. Dette ser altfor barnevennlig ut... Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Konseptet her synes jeg virker veldig spennende, så det er synd det bare kommer på Wii. Jeg har sett litt concept art som var veldig stilig, men det jeg har sett av skjermbilder til nå har vært skuffende i forhold. Tror dette spillet hadde gjort seg bra på HD konsollene. På den andre siden passer jo kontrollsystemet til Wii godt inn i konseptet, så alle som eier Wii tror jeg virkelig har noe å se frem til her. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 At de dropper de kraftigste maskinene-_- Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ser ut som det var litt lysere stemning enn konseptbildene gav inntrykk av, men jeg har fortsatt lyst til å spille det. Synd det bare kommer til Wii. De tidlige konseptbildene var jo awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå