Amriden Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Bare lurte på om noen vet om dette kortet har passiv kjøling? Jeg er på jakt etter et bra grafikkkort med passiv kjøling, men det må være fra komplett....... Kjøpe et annet kort og kjøpe passiv kjøling blir for dyrt.... Må ikke passere 1500 totalt med frakt Lenke til kommentar
digitalprince Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Snakket med gutta på komplett, og ifølge dem kommer 9600 np først med passiv kjøling på sensommer/tidlig høst en gang. Det gjaldt vist også 9200. Dette er ca tre uker siden, så ting kan jo ha skjedd siden da. Jeg måtte gå for 9000 np for å få passiv.. 3D mark 2001se: litt over 7000... Lenke til kommentar
digitalprince Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Beklager, må nesten presisere litt. Dette gjelder Sapphire sine. Hitech og 3dconnect finnes allerede med passiv kjøling i webshopene som fører disse, men det gjør jo desverre ikke komplett.. Mulig flere produsenter leverer passivt, men jeg fant bare hitech, og så ser jeg at flere her på forumet sier at 3Dconnect også har. Så da har de vel det da Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvorfor må kortet være fra komplett da? Det finnes da mange bra butikker på nettet. Lenke til kommentar
digitalprince Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Og så må jeg nesten redde meg selv fra å bli hundset av noen andre om litt. Det heter selvsagt Connect3d og ikke 3dconnect :smile: Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hvorfor må kortet være fra komplett da? Det finnes da mange bra butikker på nettet. Nå tuller du vel? Andre butikker? Jøss... Grunnen til at jeg sier Komplett er fordi jeg skal kjøpe det fra Komplett. Ekke noe værre enn det Ellers takk for bra svar digitalprince Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hva menes med passiv kjøling ?? jeg kjøpte Sapphire radeon 9600 fra komplett, og jeg det er uten vifte. annbefalles på det sterkeste, helt lydløs maskin er digg !! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hva menes med passiv kjøling ?? jeg kjøpte Sapphire radeon 9600 fra komplett, og jeg det er uten vifte. annbefalles på det sterkeste, helt lydløs maskin er digg !! Så ditt er vifteløst? Hadde du giddi og dobbeltskjekket om det kortet ditt har samme varenr? Det hadde vært topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå