Rudi_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dette er sannsynligvis årets beste slåssespill. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 utrolig bra eg håpet virkelig tekken 6 skulle bli en ny standard i tekken serien og virker som den har blitt det. er personlig stor fan av tekken serien og har spillt veldig mange av dem. det eg er mest spent på er online delen, håper de har et godt ranking system så det blir god konkurranse der. argh no vil eg ha PS3 FOOORT! (nekter å kjøpe det til xbox, føles bare feil ) Lenke til kommentar
guom Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Har spilt Tekken1 siden PS1. Ble skikkelig hekta etter Tekken 3. Har forhåndsbestilt Arcade Stick Bundle fra CDON, men status per idag er fortsatt "Ikke sendt" Endret 29. oktober 2009 av guom Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Oioi, da lukter det kanskje innkjøp av dette likevel. Har virkelig prøvd å like andre slåssespill(Virtua Fighter 5, Street Fighter 4 etc.), men Tekken er og blir the one for min del. Bedre balanse av nykommervennlighet og samtidig tilfredsstillelse for rutinerte spillere skal du lete lenge etter i denne sjangeren. Eneste jeg er litt skeptisk til, er å spille det med kontrolleren til boxen, så tror jeg tester ut det før jeg går til innkjøp iaff. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kom i postkassa mi idag, gleder meg til å prøve det. Men fikk Dj Hero på samme tid, så har vært opptatt med det en time nå. Helt genialt ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Såpass ja. Må vell nesten ha meg dette da. Tekken 1,2 og 3 på PS1 har eg spillt i uendelig mange timer. Blir aldrig lei heller. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har bestilt Collector's Edition fra CDON. Har ikke fått den enda, men venter i spenning på den. Elsker Tekken! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror faktisk jeg skal kjøpe dette med tiden Har vært storfan av Tekken serien Blir nok PS3 versjonen på meg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Wow, 9/10. Kansje dette må skaffes før eller siden. Har ikke spilt stort Tekken siden den som kom først til PS2, husker ikke nr. Morromt er det jo uansett somregel. Håper dog Mortal kombat 3?(ps) kommer på PSN. Ingen slossespill jeg har brukt mer tid på. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gawd, anmeldere dere forvirrer oss så meget meget meget! tror jeg må kjøpe alle spill på feelinga nå, for sider spretter jo frem og tilbake på karakterer som bare søren. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tekken er kanskje det beste fighting spillet av alle i sin sjanger og det havner nok i min spillsamlig sånn etterhvert også og velger PS3 versjonen på grunn av d-paden til den kontrollen er bedre enn xbox kontrollen. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tekken-serien er for n00bz som ikke har vært med lenge nok til å glede seg over spill som faktisk er litt vanskelig å mestre. Som Street Fighter-serien. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nei, se der! Har egentlig gått over til 2D spillene (SF4 & Blazblue). Men kanskje jeg skal ta en titt =) Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Woah! Visste ikke at Tekken 6 skulle komme så snart. Herlig anmeldelse. Savner Lei og de andre klassikerene nå. Tekken 3 er sikkert det mest spilte spillet på PlayStation for min del. Har et litt merkelig spørsmål: Brukes den høyre analog-stikka på PS3-kontrollen til noe i spillet? Har 2 PS3-kontroller, men på den ene så fungerer ikke høyre analog-stikke. Dvs. at hvis jeg flytter på den venstre, så går den høyre i surr i alle retninger. Er for eksempel håpløst å spille FIFA med den kontrollen. Kan noen sjekke ut dette for meg? Det er ganske avgjørende for om jeg kjøper Tekken 6 eller ikke. Har ikke tenkt å invistere i ny kontroller med det første. Er det kanskje mulig å bytte på kontrollvalg slik at jeg kan evt. deaktivere den høyre stikka? Lenke til kommentar
larsen14 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 digg!!!!! 9/10 bedre kan det ikke bli, m da jeg kjøpte xbox trodde jeg aldri at tekken 6 ville komme på xbox men jeg to feil xD digg at det kommer til xbox360. mer fans Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Velger å stole på dere denne gangen også, og gå til innkjøp av spillet i morgen. Blir kos å treffe igjen gamle kjenninger som Hwoarang, Lee og Lei igjen Lenke til kommentar
Jon_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Gladnyhet. Var jo en j%&l på etpar karakterer en tid tilbake. Rett på prisguiden, for min del, og å sjekke pris. Apropos pris, gamer.no med spillpris-guide av nettbutikkene kunne jo være flott. Har opplevd moderat ventetid på hardvare.no s prisguide i det siste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg spør igjen: Lever Jin fortsatt? Jin er awesome. Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ^ Jepp, ser sånn ut: http://en.wikipedia.org/wiki/Tekken_6#Characters Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Alle veit at Heihachi er den feteste karakteren da. Lei Wulong kommer på andreplass:3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå