Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har mer eller mindre vokst fra diskotek når jeg skal ut på byen. Muligens litt feil aldersgruppe å henvende seg til, men gjør et forsøk. Noen som vet om utesteder i Oslo der man slipper å skrike for å føre en samtale med sidemannen? En pianobar, eller steder hvor musikken ikke er så sinnsykt høy. Begynner å bli lei av å skrike hver gang jeg skal si noe... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har mer eller mindre vokst fra diskotek når jeg skal ut på byen.Muligens litt feil aldersgruppe å henvende seg til, men gjør et forsøk. Noen som vet om utesteder i Oslo der man slipper å skrike for å føre en samtale med sidemannen? En pianobar, eller steder hvor musikken ikke er så sinnsykt høy. Begynner å bli lei av å skrike hver gang jeg skal si noe... Kløb 4? Eller smuget? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Du kan prøve Arts Bar & Cafe på Storgata 39. De spiller litt av hvert av musikk (alt fra house til jazz) og har to chillout-rom, hvor det er ganske greit å bare sitte og snakke sammen. Ølprisen er heller ikke dårlig, rundt 40 kr. Café Con Bar må jo også nevnes, kjempehyggelig sted ...men ølprisene er desverre ikke like hyggelige Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 piano baren på grand. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 piano baren på grand. Det kan da ikke være så billig å bestille noe der? :o Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 nei, men det er litt stil i å stikke dit og da.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kløb 4? Eller smuget? HW.no sitt hovedkontor er rett ved siden av der.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 har hardware.no hovedkontor? trodde det var en hånfull med geeks som satt hjemme med ICQ og chatta om hva de skulle ha på siden... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 har hardware.no hovedkontor? trodde det var en hånfull med geeks som satt hjemme med ICQ og chatta om hva de skulle ha på siden... Good one Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ikke hovedkontor da. Men, det er der de holder til, Per Øivind, Martin, Mammed og et par til, tror jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Irske barer er knalle.. husker ikke hva de heter for no (og hvor de ligger).. har alltid vært full når vi dro ditt. Dubliners elns. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Møllers er jo et bra alternativ da. Biljardbord,jukebox med kun rock(såvidt jeg husker) og lave ølpriser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå