NorthGuard Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg skulle til å kjøpe Football Manager 2010 i dag, men da jeg kom fram til at man skulle betale med visa, så ble jeg nektet. I ettertid fant jeg ut at det ville være lurest å dra til nærmeste by for å få kjøpt. Så nå lurer jeg på om de kommer til å sende den til meg enten om jeg har betalt eller ikke? I den mailen jeg fikk etterpå sto at den var på vent for behandling. Noen som har handlet gjønnom AS, som vennligst kan forklare meg om dem sender den eller ikke? Vil helst ha den avbestilt. På forhånd, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvis du har bestilt noe med Visa, men lar være å betale, så blir det ikke sendt. Lenke til kommentar
NorthGuard Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Takk for det Ble skeptisk ettersom man fikk mail at den venter på behandling, men at man selv ikke kom noe sted med betallingen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare hyggelig! Har en ordre som ble bestilt med Visa, men fordi jeg gjorde en feil (bestilte èn, ikke to kopier av et spill) avbrøt jeg betalingen. Sender dem en mail og ber dem kansellere dem i morgen. Hvis du ønsker å gjøre det samme kan du kontakte dem på denne nettsiden. Forresten, velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå