Mountainhome Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hei, er det noen som kan sende meg link til nyeste og beste questhelper? min er utdatert å har problemer med å finne ny. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Curse.com, der skal du finne de aller fleste addons som er vanlig å bruke. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Curse.com, der skal du finne de aller fleste addons som er vanlig å bruke. takker Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vil også anbefale å lage deg en bruker og installer Curse programmet. Da kan du enkelt sjekke hvilken addon som er utdatert og med et klikk kan du laste ned nyeste versjon Lenke til kommentar
Isuldra Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vil også anbefale å lage deg en bruker og installer Curse programmet. Da kan du enkelt sjekke hvilken addon som er utdatert og med et klikk kan du laste ned nyeste versjon Mange har rapportert og få keyloggers installert sammen med addons fra Curse Jeg vil anbefale at man laster ned addons fra denne siden - WoW Interface i stedet. Et mye tryggere alternativ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tourguide er uansett mye bedre enn questhelper. Lenke til kommentar
Remnant Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Selv har jeg aldri hatt problemer med Curse Client, men anbefaler som andre å laste den ned for å laste ned oppdaterte addons enklere. Sparer meg masse tid og kan heller se det på Curse Client programmet istedenfor å regelmessig sjekke Curse. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 carbonite! super questhelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå