Dunedain Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) For en god stund siden, dukket det opp noen lekre artworkbilder fra et nytt spill som het "Epic Mickey": Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg ble fristet og gledet meg til å se mer. Jeg gikk tilogmed så langt at jeg lanserte dette som et av få Wii-spill jeg så frem til. Men nå har jeg fått sett mer, og jeg må si jeg ble skuffet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Spillet ligner ikke i det hele tatt på det jeg hadde forventet utifra artworken. For all del, spillet er fortsatt på tidlig utviklingsstadie (håper jeg), og mye kommer sikkert til å bli forandret frem til lansering. Godt mulig gameplayet også kan bli råstilig. Alikevel sitter jeg igjen med en skuffet følelse. Hva mener dere? Link til litt detaljer om spillet. Endret 28. oktober 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Vel, det er jo ikke utenkelig at artworken som du legger ved er fra samme område og derfor ganske så lite representativt for helheten av spillet. Men jeg er enig at det er litt skuffende hvis spillet er slik som bildene viser, og ikke så dystert som man skulle få inntrykk av mtp artworken. Endret 28. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det lages til Nintendo Wii. Nuff said j/k Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jah. Selv om det er er tidlig i utviklinga (og derfor ikke kan klage så veldig på grafikken sånn teknisk sett), så ser vi jo at fargebruken osv er helt annerledes. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg ble veldig skuffet, men det var fordi det var til Wii. Jeg så konsept-arten og tenkte at dette kunne bli det første bra Mikke Mus spillet siden det fantastiske Mickey's Wild Adventure (Mickey Mania: The Timeless Adventures of Mickey Mouse). Gud bedre jeg elsket det spillet på Playstation 1, et mesterverk av en plattformer. Gjenkjennelige karakter, god musikk, god humor, godt gameplay, nydelig grafikk og en fantastisk første bane som sendte deg rett tilbake til de gamle dagene. Jeg fikk med en gang tanker om et mørk, skummelt og historierikt spill. Det fikk meg selvfølgelig til å tenke på Kingdom Hearts og det ga meg også noe av den samme følelsen. Dette kunne bli et mørkt, vakkert og fantastisk adventure-spill som skulle få en til å silke som Homer når han tenker på mat. Konsept-arten skrek neste generasjon, men dessverre feil konsoll, de kunne brukt kraften til 360 og PS3 til å skape et fantastisk spill, et vakkert spill, et annerledes spill. Men i stedet velger de å lage noe som kanskje er orginalt, men det kommer aldri til å bli det det kunne blitt. Bare se på konsept-arten hvis det ikke skriker epic så vet ikke jeg, dette kunne blitt et fantastisk adventure-spill, kanskje til-og-med med sandkasse gameplay. Men i stedet har det blitt det vi ser over... Jeg har ikke likt noen særlige Disney-spill annet enn Kingdom Hearts de siste årene, og de var Square Enix mer enn noe annet. Jeg fikk i allefall håpe i noen små uker at de kunne vinne meg tilbake, men ting blir ikke alltid slik man hadde håpet... Endret 28. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Kingdom hearts ble laget til ps2 da. Konseptarten skrek egentlig vakker 2d animasjon til meg, men de måtte vel lage et 3d spill I guess. For min del så synes jeg at en del Wii spill har imponerende grafikk artistisk sett. Endret 28. oktober 2009 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 "Here's an in-depth look at Epic Mickey" fra Giantbomb.com Hadde jeg hatt en Wii hadde det blitt et kjøp, så jeg får slenge det opp på "skal ha"-lista mi! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg må si at zombie/robot Donald Duck var veldig skuffende, vi snakker om en "skummel" vesjon av en av tidenes råeste tegneserie-karakter. Jeg synes at hvis de først skulle lage noe ala det, så måtte han vært så skummel at jeg kan se han vær gang jeg så i et Donald-blad. Men det at Donald er en zombie/robot hadde bare kunne gjort en 360/PS3 adventure/sandkassespill enda bedre, jeg kan forestille meg en egen verdens-seksjon basert rundt dette.Og at verdenskartet kunne vært en samling av forskjellige verdener Mikke Mus-"snutter", delt opp i forskjellige deler av et verdens kart. Litt sånn som Banjo-Land i Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts, bare på en evig større skal, og tenk på alle kjøretøyene de kunne hentet fra de forskjellige "snuttene". Wow... Jeg kan se det for meg, det hadde vært så orginalt og fantastisk. Kanskje til-og-med gått for en mørk tengeserie-look på spillet, en blanding av cel-shading og consept-art grafikk (kjent fra Borderlands) med en ganske mørk tone over det hele. Endret 28. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det dere fleste griner om er at spillet ikke kommer til konsollen dere eier? Forventet dere også virkelig et mørkt og skummelt spill med Mikke Mus i hovedrollen? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Griner om at det ikke kommer til konsollene vi eier? Jeg er enig med Erik, jeg, og jeg eier Wii. Og ja, jeg hadde forventet et mer dystert, mørkt og litt mer voksent Mikke-spill. Ikke skummelt, men dystert og "goofy". Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tusen takk Shampoo, endelig som skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Forventet dere også virkelig et mørkt og skummelt spill med Mikke Mus i hovedrollen? På en måte, ja. Basert på artworken som ble utgitt for noen uker siden, satt jeg igjen med følelsen av at dette kom til å bli et mørkt, ikke nødvendigvis skummelt, men dystert Mikke Mus-spill. Noe nytt. Så når de første skjermbildene kommer og de ikke ligner på noe jeg hadde sett for meg, så er det klart jeg blir skuffet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det hadde blitt mye bedre om utviklerne brukte cel-shading. Da det krever mye mindre maskinvare. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, jeg ble skuffet. De første bildene så jo utrolig lovende ut. Greit nok at Wii har dårligere maskinkraft enn 360 og PS3, men det er ingen unnskyldning for hvordan grafikkstilen ser ut. Dette var skuffende. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jesus. Ja concept art til det spillet så virkelig interessant ut. Spill kan definitivt se penere ut enn det der på Wii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå