FpsStu Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Lurt på om noen med Audigy driver cdn kunne zippa den og sendt til meg via ftp eller dcc på undernet? eller om du kunne avse en cdr og et frimerke? Har lett etter denne cdn lenge! men finner den ikke noen steder! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har du sjekket her? http://uk.europe.creative.com/support/driv...ers/welcome.asp Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Vel.. det logiske var jo å starte med produsentens side... så ja... De har bare sånne patcher til programmene som følger med på cdn... Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 du kan få den av meg, jeg er på [email protected] Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Vel.. det logiske var jo å starte med produsentens side... så ja... De har bare sånne patcher til programmene som følger med på cdn... merkelig, de hadde alle driverne sist gang jeg var der... der jeg lasta ned nye drivere til mitt audigy kort... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 leter ikke etter driverne... leter etter programvare som følger med Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Programvaren ligger der også... på Creative sine sider Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Men ikke det som følger med på cdn... ikke ca 60% av det som lå på cdn ligger der... men link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå