V. Haugen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Verdens Gang går nye veier for å gi deg nyheter på mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dårlig gjort av VG å diskriminere oss andre som har feks. HTC WM telefoner. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ...og diskriminering for oss med S60 mobiler. Hvorfor skal liksom iphone få alt? Den er ikke så bra som den ser ut som... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan jeg bruke "iphone versjonen" med min N97? Eller blir det bare krøll? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 http://conversations.nokia.com/2009/09/10/sites-that-look-fantastic-on-nokia-touch-devices/ Nokias touch mobiler som f.eks N97 fungerer like bra på iphone tilpassede sider som iphone selv. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ved å følge designguider er det ingen problem å lage nettsider som ser pene ut på ALLE nyere mobiltelefoner (les: et par år gamle). Å snakke om "iPhoneversjon" og "WAP-versjon" er like meningsløst som at man skreddersyr nettsider slik at de KUN er tilpasset en spesifikk skjermoppløsning. Funksjonelt er det heller ikke uoverkommelig å lage sider som fungerer på alle nyere mobiltelefoner. Det er også mulig å lage sider som tilpasses ut fra egenskaper for den enkelte telefonmodellen (skjermstørrelse ,støtte for ulike teknologier mm). Og mange egenskaper er felles for mange merker og modeller. Hint: Alle mobiltelefoner som kontakter en webserver, avgir info som kan benyttes til å tilpasse nettsidene til telefonens egenskaper. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 VG har ingen iphone-versjon. De har bare kopiert første kolonne på vg-nett. Det gjør at lenker blir for små og at de for masse rar tekstlayout. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ser bra ut. Har hatt en touch i en god stund nå og elsker funksjonaliteten på den, men å ha en iPwn som telefon tror jeg ikke jeg er rette personen til. Må ha en mobil som tåler litt så jeg kjøper aldri fancy telefoner i grunn, men går ut i fra at dette også fungerer like godt på ipod touch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg