VEH_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Neste måned blir det nye slagmarker å kjempe på. Les hele saken Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Neste måned blir det nye slagmarker å kjempe på. Les hele saken først....& sist Endret 28. oktober 2009 av sthusby Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Flott at de slipper flere maps, blir enda morsommere å endelig få spilt MP når jeg får tilbake internettet da gitt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ble skufet når jeg så denne nyhten første gangen, for jeg trodde en stakket stund det var snakk om fler oppdrag i selve spillet. Fler maps har jeg i grunnen ikke bruk for, jeg har vel ikke spilt på alle som er til vanlig en gang. Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nice! Digger dette spillet, kommer til å spille mye MP når jeg er ferdig med SP-delen. Utrolig mye detaljer de har jobbet med i dette spillet. Tror MP er ganske morsomt. Har bare testa mot AI så langt, men blir gøy å fyre på nettet senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå