jesuselsker Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvor kan jeg få kjøpt tastatur og mus til xbox360? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er kanskje noe sånt du er på utkikk etter? Kan forresten kjøpes for 795,- fra Modnet.no Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 kjøp deg en pc, der følger det med mus og tastatur. Lenke til kommentar
jesuselsker Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er kanskje noe sånt du er på utkikk etter? Kan forresten kjøpes for 795,- fra Modnet.no jepp var en slik jeg tenkte på. Har bare ikke sett noen norske sider hvor jeg kan bestille på. modnet var jo utsolgt så jeg.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=XFPS%20360%20adapter&_dmpt=Video_Games_Accessories&_fcid=154&_localstpos=&_sc=1&_sop=15&_sticky=1&_stpos=&gbr=1 http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A2471&_nkw=XFPS+360+adapter&_fcid=154&_localstpos=&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m14&gbr=1&_sop=15&_sc=1 spør selger først om han/de setter en mindre pris på pakken for å unngå moms (under 200 spenn) Endret 28. oktober 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skal du det skikklig MÅ du ha xim. www.xim360.com XFPS er HELT ubruklig. Lenke til kommentar
skavanker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som har prøvd med et helt vanelig usb tastatur? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som har prøvd med et helt vanelig usb tastatur? Jo, det virker selvfølgelig. (og har gjort det siden nov. 2005). Men kun til å skrive med. Men trådstarter vil gjerne styre med mus og tastatur istedenfor å bruke kontrolleren. (jeg tenkte også slik engang itiden, men så bestemte jeg meg for å bruke noen timer til å lære meg å bruke kontrolleren ) Lenke til kommentar
GamerVeigres Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er dumt at man må ha en ganske dyr adapter til å bare koble til musa og tastaturet for å spille med det. Men jeg tror kanskje etter hvert at Microsoft kommer med et eget tastatur slik som PS3 har. Den som lever får se! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kanskje eget tastatur for å skrive, men neppe for å spille. Liten vits i det med den nydelige kontrollen de har. Lenke til kommentar
VitoC Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jo det er definitivt et meget stort poeng, ettersom FPS-spill rett og slett er suverent best på PC. COD4 feks, kan ikke sammenlignes å bruke mus i forhold til kontroll der... Tastatur er ikke så viktig, det er mer en følge av at man bruker mus, men mus er virkelig det eneste brukbare i FPS-spill. Men ellers er kontrolleren til xbox helt suveren. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vel, da er det jo bare å spille på PC da...? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg synes konsoll gruser pc på FPS vertfall. Men det har ingenting å si ettersom alle velger selv. Synes uansett kommentarer som at man burde kjøpe pc er ekstremt lavmål. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ekstremt lavmål eller ikke. PC er nok det greieste hvis man absolutt må spille med mus/tastatur. Mitt svar var for øvrig rettet mot VitoC. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg synes konsoll gruser pc på FPS vertfall. Men det har ingenting å si ettersom alle velger selv. Synes uansett kommentarer som at man burde kjøpe pc er ekstremt lavmål. +1 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 eg fåretrekker å spele med mus og tastatur framfor alt når det gelder FPS, bilspel, ratt og pedal og ein kontroll er ikkje så gale heller, eg ville gjerne hatt ein XIM eller ein XFPS til min xbox, pcn min er jo så dårleg at eg ikkje får spelt nokon gode spel på den uansett, så då hadde det våre ein fårdel i å hatt XIM eller XFPS så det kunne tilsvart noko lignande ein pc. Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg synes konsoll gruser pc på FPS vertfall. Men det har ingenting å si ettersom alle velger selv. Synes uansett kommentarer som at man burde kjøpe pc er ekstremt lavmål. +1 Helt seriøst? Har dere virkelig røykt noe feil eller mener dere at en konsoll spiller med håndkontroll mot en med mus og tastatur vinner ? Eller vent.. konsoll har jo autoaim på mange spill. da er det ikke rart Endret 23. juni 2010 av piokken Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg synes konsoll gruser pc på FPS vertfall. Men det har ingenting å si ettersom alle velger selv. Synes uansett kommentarer som at man burde kjøpe pc er ekstremt lavmål. +1 Helt seriøst? Har dere virkelig røykt noe feil eller mener dere at en konsoll spiller med håndkontroll mot en med mus og tastatur vinner ? Eller vent.. konsoll har jo autoaim på mange spill. da er det ikke rart Det er det vel ingen som har sagt..? Når man spiller på konsoll med kontroll, spiller man også mot folk på konsoll med kontroll. Og opplevelsen av å sitte i godstolen med en kontroll i hånda og spille på TV, gruser det å sitte i kontorstolen bøyd over et tastatur å glo på en liten skjerm. Sleit selv med FPS på konsoll, etter en del år med AQ2 og CS på PC. Men kom fort inn i det Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Funker fjell med Intelli 3.0 og et standard Logitech uten masse jall-keyboard, begge 2 er USB og de funker de.:> PS: konsoll med tastatur og mus er juks og burde blitt fjernet. PC er nok det greieste hvis man absolutt må spille med mus/tastatur Helt enig. Endret 15. juli 2010 av Puro Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 point n klick :rolleyes: xSAMCOx på live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå