Gå til innhold

tastatur og mus til xbox360

jesuselsker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd med et helt vanelig usb tastatur?

Jo, det virker selvfølgelig. (og har gjort det siden nov. 2005). Men kun til å skrive med.

Men trådstarter vil gjerne styre med mus og tastatur istedenfor å bruke kontrolleren.

(jeg tenkte også slik engang itiden, men så bestemte jeg meg for å bruke noen timer til å lære meg å bruke kontrolleren :) )

Lenke til kommentar

Jo det er definitivt et meget stort poeng, ettersom FPS-spill rett og slett er suverent best på PC. COD4 feks, kan ikke sammenlignes å bruke mus i forhold til kontroll der... Tastatur er ikke så viktig, det er mer en følge av at man bruker mus, men mus er virkelig det eneste brukbare i FPS-spill. Men ellers er kontrolleren til xbox helt suveren.

Lenke til kommentar

eg fåretrekker å spele med mus og tastatur framfor alt når det gelder FPS, bilspel, ratt og pedal og ein kontroll er ikkje så gale heller, eg ville gjerne hatt ein XIM eller ein XFPS til min xbox, pcn min er jo så dårleg at eg ikkje får spelt nokon gode spel på den uansett, så då hadde det våre ein fårdel i å hatt XIM eller XFPS så det kunne tilsvart noko lignande ein pc.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg synes konsoll gruser pc på FPS vertfall. Men det har ingenting å si ettersom alle velger selv. Synes uansett kommentarer som at man burde kjøpe pc er ekstremt lavmål.

+1 :)

Helt seriøst? Har dere virkelig røykt noe feil eller mener dere at en konsoll spiller med håndkontroll mot en med mus og tastatur vinner ?

Eller vent.. konsoll har jo autoaim på mange spill. da er det ikke rart :)

Endret av piokken
Lenke til kommentar

Jeg synes konsoll gruser pc på FPS vertfall. Men det har ingenting å si ettersom alle velger selv. Synes uansett kommentarer som at man burde kjøpe pc er ekstremt lavmål.

+1 :)

Helt seriøst? Har dere virkelig røykt noe feil eller mener dere at en konsoll spiller med håndkontroll mot en med mus og tastatur vinner ?

Eller vent.. konsoll har jo autoaim på mange spill. da er det ikke rart :)

Det er det vel ingen som har sagt..? Når man spiller på konsoll med kontroll, spiller man også mot folk på konsoll med kontroll. Og opplevelsen av å sitte i godstolen med en kontroll i hånda og spille på TV, gruser det å sitte i kontorstolen bøyd over et tastatur å glo på en liten skjerm.

Sleit selv med FPS på konsoll, etter en del år med AQ2 og CS på PC. Men kom fort inn i det :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Funker fjell med Intelli 3.0 og et standard Logitech uten masse jall-keyboard, begge 2 er USB og de funker de.:>

PS: konsoll med tastatur og mus er juks og burde blitt fjernet.

PC er nok det greieste hvis man absolutt må spille med mus/tastatur

Helt enig.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...