Joachim_F Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Klarer Torchlight å ta rotta på Diablo? Les hele saken Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Klarer Torchlight å ta rotta på Diablo? Les hele saken Har aldri hørt om dette før! Men eg elsker jo diablo stilen så dette skal eg prøve etter jobb! Noen som kan anbefale det? Noen som har kjøpt det kanskje? Eller bare spillt demoen? Lenke til kommentar
scrahn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har aldri hørt om dette før! Men eg elsker jo diablo stilen så dette skal eg prøve etter jobb! Noen som kan anbefale det? Noen som har kjøpt det kanskje? Eller bare spillt demoen? Har lagt åtte timer i spillet sålangt (ikke demo), og vil annbefale det til en hver som liker "Dungeon-crawler"-spill. Det eneste store minuset er fraværet av multiplayer, men jeg mener å ha hørt skaperne si at de ønsker å lansere en gratis MMO-versjon av Torchlight i fremtiden -- Men om dette ikke skjer så har vi Diablo 3 å se frem til uansett Lenke til kommentar
kenthronny Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Klarer Torchlight å ta rotta på Diablo? Les hele saken Har aldri hørt om dette før! Men eg elsker jo diablo stilen så dette skal eg prøve etter jobb! Noen som kan anbefale det? Noen som har kjøpt det kanskje? Eller bare spillt demoen? Eg kan anbefale det, absolutt et svært godt spill.. Og når det kun koster 110 kr, er det værdt det.. Kjøpte det idag.. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 For de som var med i Mythos betaen så er dette utviklerene herfra etter at Flagship sank. De har tatt gode erfaringer fra Mythos og diablo, og dette virker fint. Kjøp slik at multiplayer kommer raskt Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 De har også med Matt Uelmen på laget (han som laget musikken til Diablo 1 & 2).. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Satt i over 4 timer inatt med dette spillet...anbefales! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kjøpte det på Steam nå, det var jo særdeles rimelig... Så får vi se om det er morsomt å spille, også. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Testet demoen i går, tror det ble ca en times spilling ut av den, og det falt i smak. Dette skal kjøpes når jeg kommer hjem i dag Vil kalle det en Diablo 1 klone, da det er mye som er veldig likt, og noe som selvfølgelig er nytt. Passer meg bra, da har jeg noe å henge fingrene i mens jeg venter på Diablo 3. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Knallbra, koselig, old-school dungeon crawler. Spilte 2-3 timer i går. Til tross for tegneserie-stilen bringer Torchlight tilbake minner om Diablo 1. Anbefales! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Torchlight føles veldig som en nyoppusset og modernisert versjon av Diablo 1, så for all som trenger å stille tørsten fram til Diablo 3, kan det i aller høyeste grad anbefales. Jeg ble sittende ut i de små timer i går med Vanquisheren min, og den kozemozeoverdozete art-stylen hindrer det ikke å utvikle seg til et veritabelt blodbad etter hvert. Jeg tror likevel ikke egentlig at Torchlight kommer til å kunne ta opp kampen med Diablo 3 - førstnevnte er av en mye mindre skala, og budsjettet for hele sulamitten er sannsynligvis mindre enn det Blizzard har satt av bare til CGI-ene i D3. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skal jeg trekke for noe så må det være at nivåene er lite varrierte i utforming (så langt jeg har kommet, nettopp kommet til "waypoint 2", biblioteket). Lenke til kommentar
nilsiver Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kort og enklelt. Beste diablo-klonen ever. tok meg rundt 10 timer å gjøre main - storyline, men enda så er det litt igjen på småquester. morsom animert grafikk. anbefaler alle som liker diablo serien å prøve torchlight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå