Joachim_F Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Cities XL passer godt for de av oss som liker å leke sjef. Les hele saken Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 De mener altså at jeg skal betale månedlig for å få lov å bygge jernbane i det spill som dette? Meh. Tor jeg står over denne. Regner med jeg bare blir sittende å iritere meg over alt jeg synes skulle vært i spillet, som jeg må betale for. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fin anmeldelse, hadde forventet meg mer av dette spillet. Liker veldig godt SimCity serien. Tviler på at dette blir noe kjøp for min del, de kunne ha utnyttet online muligheten på en så mye bedre måte, og når en del ting slik som offentlig transport osv. ikke er med må jeg si jeg er skuffet. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ett bybyggerspill uten offentlig transport sier seg selv. Når byen vokser kommer du til å bruke alt for mye tid på handelssystemet, som er platt og kjedelig. Bra anmeldelse, men ordet "kynisk" burde nok vært brukt oftere. Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Trist at resultatet skulle bli så svakt. Prøvde meg på det, og må si jeg er skuffet. Jeg hadde faktisk forventninger til dette etter intervjuet Lasse skrev. Det skal egentlig ikke så altfor mye til for å bli arvingen til Will Wright, i bybygging, når han har gått over til simming. Men når disse folkene i Monte Cristo har skuffet to ganger (med CityLife og CitiesXL), får Maxis finne seg en annen arving, eller starte aktivt selv. Skikkelig trist... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Å utgi et kvart spill og så fylle på resten senere, kun til de som gidder å betale en månedsavgift, er en modell jeg ikke tror jeg vil være med på. Særlig ikke med bybyggerspill. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I tillegg vil abonnenter få rabatt på miniekspansjoner. Bare få rabatter? Way to go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå