Reddog Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei. Vi skal ha PPP fest på jobben på fredag. (pils, pizza og playstation). I den forbindelse skal det være SingStar konkurranse, buzz ++ Jeg skal ta med WII'en og der blir det Snowboard med WiiFit, Bowling med WiiSport. Men jeg trenger tips til andre morsomme spill som spilles på WII. Noe som utnytter tilbehøret. Feks. Wii Fit plata, og de trådløse kontrollene. Anyone? Hva er gøy sammen med andre? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå utnytter ikke det Wii Fit, men Wario Ware Smooth Moves er veldig morsomt å spille med andre. En kan nesten le seg ihjel når en spiller dette med andre. Det er minispill som varer ca 5 sekunder som det er om å gjøre å klare, hvis du klarer det gir du kontrolleren til nestemann osv. Noen av dem er hysterisk morsomme faktisk. Du kan se litt gameplay her, det begynner ca 1.00 ut i videoen og varer til ca 4.00, det andre i begynnelsen og slutten er bare å overse da det er med i singelplayeren. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Wario Ware er nok det beste ja. Rabbids TV party har vel støtte for balansebrettet. Men spørs om du har lyst til å sitte på rompa på det, foran en forsamling. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om du virkelig skal ha ett onkelig kvalitets partyspill så anbefaler jeg Mariokart Wii! Mulighet for opp til 4 stykker, og man kan bruke wii wheel, wiimote, classic controller eller GC-kontroller. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når det blir spurt om et Party spill, så lurer jeg på hvorfor ingen har nevnt Mario Party? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tenkte faktisk på det Leaf, men synes selv ikke Mario Party 8 var noe særlig. Det blir for mye venting og dill og dall mellom hver omgang. Men det er jo et av de bedre partyspillene til Wii når du først kommer igang med minispillene, så trådstarter kan godt sjekke det opp også Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Takker for svar! Her skal det sjekkes ut. Har spilt en del Mario Kart, og det kan være spennende, men blir fort litt kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg anbefaler New Super Mario Wii etter å ha sett Giantbomb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå