Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HTC Touch HD 2 blir forsinket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Htc HD2 skal jeg ha ja!!! Og uten tvil er denne den som kommer nærmest min iPhone 3Gs i lynrask smoooth brukervennlighet,forhåpentlig også i nettlerseren hvor iPhone 3Gs er helt overlegen alle andre toppsmarttelefoner til nå!!!

Ble veldig skuffet over nettleseren til både Htc hd og Samsung Omnia HD og Htc Diamond 2 som jeg har hatt og solgt igjen!

Det er det viktigste i mobiltelefoener framover..Nettleser som er lynrask og smoooth og enkel!!! Utrolig at Apple lager bare én telefon ´iPhone 3Gs´ og at den er så overlegen på internet!!! *IkoniPhone3Gs*

Og det har ikke bare med prosessoroverfladiske tall å gjøre,iPhone 3Gs er rett og slett råere på diverse hardwarenanoteknoplan enn de andre toppsmarttelefonene,dette fins det dypere artikler om på enkelte engelsktalende mobilteknonettsteder!

Men Htc HD2,Yes,den har jeg intuitiv tro på,den skal jeg ha som én av de første!

Ps! Og jeg er ikke hjernevaska iPhone Applefan,jeg bare går for det beste i Mobiltelefoner,og det beste er så langt iPhone 3Gs!..Så bare kom igjen Nokia Htc Samsung Lg Sony Ericsson Palm Blackberry..Give it to me if you creativemanage it..deep quality beyond iPhone 3Gs..i´m ready anytime!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...