Claus3000 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når jeg er på jobb liker jeg å bruke ledig tid til å lese på gamer.no blant annet. Men siden fungerer litt dårlig. Litt vansklig å "treffe" linkene inn til nyheter/saker. Og forumet er ikke mulig å bruke i det hele tatt. Er dette noe som vil bli utbedret, eller er det ikke prioritert? Vet ikke hvor mange som bruker Opera mini. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har og problemer med forumet på mobilen. Det blir på en måte delt i to, og det blir derfor umulig å logge inn /og det å lese blir også umulig. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Synest det er utrolig lett, jeg... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har og problemer med forumet på mobilen. Det blir på en måte delt i to, og det blir derfor umulig å logge inn /og det å lese blir også umulig. Samme her. Ser på en måte bare ene halvdelen av skjermen og dermed er det ikke mulig å lese innlegg. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette er nok ikke noe som kommer til å bli prioritert med det første. Førøvrig kan dere velge IP.Board Lo-Fi skin, som fungerer en del bedre på mobilskjermen enn de øvrige skinnene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvordan gjør man det i så fall? ser ingen muligheter til å bytte skin da halve skjermen mangler. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bruker dere Opera Mini 5 beta? Funker greit med den. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er usikker på hvilken versjon jeg har siden jeg ikke har mobilen foran meg akkurat nå, men har samme problemet i den innbygde browseren også. (S60) Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Dette er nok ikke noe som kommer til å bli prioritert med det første. Førøvrig kan dere velge IP.Board Lo-Fi skin, som fungerer en del bedre på mobilskjermen enn de øvrige skinnene. Regnet nesten med det. Men det er altså ikke mulig å bytte skin ettersom at venstre halvdel av siden enkelt og greit mangler. Testet opera mini 5 også nå uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg