Bose Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Bil-diskusjonen er ferdig!!Dere kan skrive et nytt innlegg hvis dere vil diskutere bil!!Jeg gidder iaffal ikke mer. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 har en BMW 318 behov for vinge? nei! enda være .. har en VW Bora behov for en ostehøvel? Definitivt NEI! Tror alle har skjønt din mening!! Er ganske så enig btw..! Dette har egentlig gått ganske så offtopic nå, så er enig med bose Lenke til kommentar
karsktroille Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 jeg må si at d kjæreste jeg har er mopedn min!!bare så synn at jeg ikke har lappen enna da.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Pilsen er min venn Ellers så er det vel vennene mine, hunden hjemme... og min grønne Jetta... Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Pilsen er min venn Ellers så er det vel vennene mine, hunden hjemme... og min grønne Jetta... Btw:Har du fått på rs-fronten din enda eller?Gjort noe mer med den?Lag en post på bilforumet.net da vell.Alltid interessant og lese om andre som bygger bil! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Btw:Har du fått på rs-fronten din enda eller?Gjort noe mer med den?Lag en post på bilforumet.net da vell.Alltid interessant og lese om andre som bygger bil! RS fronten er på og lyktene er montert Har lagt et svar på den under bilforumet engang i forhold til lykter. Bildene finner du Her Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det ble fett!Tror jeg skal gjøre det samme selv.Bare jeg får kjøpt meg ny golf.Solgte den jeg hadde.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det ble fett!Tror jeg skal gjøre det samme selv.Bare jeg får kjøpt meg ny golf.Solgte den jeg hadde.... Vet om en Jetta som er til salgs, EU godkjennt for ca 2 uker siden. Men er vel kansje Golf du er på jakt etter ? Prisklasse ? Kan si ifra hvis jeg kommer over en.... Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er på jakt etter Golf ja..Pris ca 20-30k evt litt mer hvis jeg finner den perfekte...Km-stand helst ikke over 150k.1,8 ikke gti.Gidder ikke den forsikringa. Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det kjæreste jeg eier er fotsålen min. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 har en toyota supra som jeg er glad i - montert Greddy-målere for turbotrykk, oljetrykk, oljetemperatur og eksostemperatur. Det justerbare senkesettet fra H&R gjør at bilen fungerer godt i praksis, og under panseret er det også gjort en del modifikasjoner på rekkesekseren. Eksosanlegget (Tanabe), intercooleren (Greddy) og oljekjøleren (Trust) gjør at bilen har rundt 500 hester med 1,5 kilo i turbotrykk. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Tankene mine om hva som er det kjæreste jeg VIL ha... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kjærste ?? ? Uff.. som jeg orker tanken på flere utgifter... Man skal nok lete lenge for å finne jenta jeg vil ha... Har merket selv at jeg er kravstor. Kansje heller hoppe på ei som har potensialet til å forme litt på ... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Pcen saa klart Btw< Det er jo mere harry aa style bilene sine enn aa style pcen din. Eller enklere sagt- Smak og Behag mvh Frenchie Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kjærste ?? ?Uff.. som jeg orker tanken på flere utgifter... Man skal nok lete lenge for å finne jenta jeg vil ha... Har merket selv at jeg er kravstor. Kansje heller hoppe på ei som har potensialet til å forme litt på ... Hvis man skal se litt skrått på det å ha dame...så er det nærmest som å ha ei konstant ******. Alså det er et pengesluk...ergo du betaler indirekte for sex. Jaja jeg er garantert ikke den første som lufter denne tanken her. Men det slo meg nettopp hvor mye mer penger jeg har brukt etter at jeg ble i lag med dama :o Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 EDIT: og en annen ting .. hva kjøss betyr Hva det er kjæreste du har? kan du norsk? kan du? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har både harry bil og PC, men jeg er glad i dem alikevel. Har ikke Harry dame da... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har både harry bil og PC, men jeg er glad i dem alikevel. Har ikke Harry dame da... Det kommer ... det kommer Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kjærste ?? ?Uff.. som jeg orker tanken på flere utgifter... Man skal nok lete lenge for å finne jenta jeg vil ha... Har merket selv at jeg er kravstor. Kansje heller hoppe på ei som har potensialet til å forme litt på ... Hvis man skal se litt skrått på det å ha dame...så er det nærmest som å ha ei konstant **********. Alså det er et pengesluk...ergo du betaler indirekte for sex. Jaja jeg er garantert ikke den første som lufter denne tanken her. Men det slo meg nettopp hvor mye mer penger jeg har brukt etter at jeg ble i lag med dama :o Hvis du mener at hvis man har dame så betaler man bare for å ha sex? Da tror jeg du har gått glipp av noe gitt, eller kanskje på tide å finne seg ei annen dame? Mulig jeg misforstod deg, men jeg kunne bare tolke det på en måte Robert Stoltenberg alias Ali "Det koster å ha dame, men det er verdt det" Jeg er helt enig i at det koster å ha dame , litt for mye, men hadde jeg sett på det at jeg betaler bare for sexen, så har jeg skjemtes.. Ang harry: Synes det er mye mer harry å style en pc, enn å style en bil. Å style en bil er en "tradisjon", mens styling av pc er og blir jalla. Jaja, det er nå min mening. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det kjæreste jeg har er (alle like viktig); familie/slekt venner bilen kattepusen min/vår Tror det holder for i kveld gitt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå