Gå til innhold

Hva er det kjæreste du har?

Bose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[offtopic]

Så hva er en sportsbil da?

Jeg har _ikke_ sakt at calibra e en sportsbil. Sa bare jeg skal ha en. BMW og BMW cabriolet er så farbannet oppbrukt. Er så jævli lei av dem. Får nesten frysninger nedover ryggen når jeg ser dem. (å det er ofte) Samme med Golf. Forbannet oppbrukt. Golfene går an lell, men det er synd at det er så mange av dem. Ja begge bilene var drømmebiler jeg skulle ha for en tid tilbake, men har endret seg. Tøffere å frese forbi en sliten bmw i en vanlig calibra 8v motor ;) Du er foresten den første jeg har hørt som sa at det er lite guffe i calibraene. Altså at den fungerer bra til å være 115 hester. .

[/offtopic]

Lenke til kommentar

Calibra,celica,mr2 er ikke sportsbiler.Det er sporty biler for de som ikke har råd til ordentlige sportsbiler.Jeg sier ikke at disse bilene er som alle andre vanlige kjedelige biler.De er sporty men hva er en mr2 mot en Porsche Lamboghini eller Ferrarri for og nevne noen sportsbiler.

Calibra er bra den hvis du liker daue kebab-traller!

Lenke til kommentar
en sportsbil har 2seter, bakhjulstrekk og stor motor

er mye mer enn det

JoaJoa: håper bjaA| kommer å støtter meg her ..

(uansett styling .. det gjelder ALLE biler)

Verden blir aldri det samme etter the fast and the furious!

Hva i huleste er vitsen med den fordømte ostehøvelen bakpå biler? (det er spoileren vi prater om), det er jo dirkete stygt! Dessuten er det helt jævli å se en vanlig bil, blod styla og senka osv... Bilene blir jo ødlagt!

Forresten, en Calibra, Celica og Mr2 er ingen sportsbiler, kansje litt sporty, men ikke sportsbil!

Styling er ikke no vits, hvertfall ikke her i norge, hvor man har disse fordømte fartsdumperene! Original styling kan være tøft, og fint, men slik overdreven styling som jeg ofte ser på byen....Det er harry!

Lenke til kommentar

det kjæreste jeg har er typen og vennene mine. søstra mi regnes som venner og på andre plass kommer mamma. etter det blir det vel pus.. jeg er veldig gla i pus=) og pcen.. selv om den døde i natt.. den er der fremdeles liksom..

nå fant jeg noen kjeks og en halv japp i veska mi. det var veldig greit. siden jeg ikke har spist frokost.. de går da inn over pcen men under pus..

Lenke til kommentar
Calibra,celica,mr2 er ikke sportsbiler.Det er sporty biler for de som ikke har råd til ordentlige sportsbiler.Jeg sier ikke at disse bilene er som alle andre vanlige kjedelige biler.De er sporty men hva er en mr2 mot en Porsche Lamboghini eller Ferrarri for og nevne noen sportsbiler.

Calibra er bra den hvis du liker daue kebab-traller!

Mener du Audi RS6 er sportsbil da? Mr2`n min gjør ca 1,1G rundt svinger,det kan Audi`n bare drømme om.

Jeg mener at en sportsbil er en bil med midtplassert motor, 2 seter , lav vekt, sinnsykt veigrep. Prakteksempler på sportsbiler: Opel Speedster, Lotus Elise , Toyora Mr2 , Fiat X1/9.

Lenke til kommentar
Mener du Audi RS6 er sportsbil da? Mr2`n min gjør ca 1,1G rundt svinger,det kan Audi`n bare drømme om.

Jeg mener at en sportsbil er en bil med midtplassert motor, 2 seter , lav vekt, sinnsykt veigrep. Prakteksempler på sportsbiler: Opel Speedster, Lotus Elise , Toyora Mr2 , Fiat X1/9.

Audi rs6 er en konebil med kraft over skudd :p

BMW M5 skal vist klare en den G rundt svinger, mer enn en MR2, men den råeste er Corvette, de skal visst klare rundt 1.5 G (!) i svinger...

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at Audi RS6 eller BMW M5 er sportsbiler.Det er værsting utgaver av vanlige familie biler.Ikke sportsbil men sporty familiebil.

Hvis jeg husker riktig så gjør en mr2 0-100 på 7,9 sekunder i følge fabrikken.Er det en sportsbil?Nei!

Lenke til kommentar
en sportsbil har 2seter, bakhjulstrekk og stor motor

er mye mer enn det

JoaJoa: håper bjaA| kommer å støtter meg her ..

(uansett styling .. det gjelder ALLE biler)

Verden blir aldri det samme etter the fast and the furious!

Hva i huleste er vitsen med den fordømte ostehøvelen bakpå biler? (det er spoileren vi prater om), det er jo dirkete stygt! Dessuten er det helt jævli å se en vanlig bil, blod styla og senka osv... Bilene blir jo ødlagt!

Forresten, en Calibra, Celica og Mr2 er ingen sportsbiler, kansje litt sporty, men ikke sportsbil!

Styling er ikke no vits, hvertfall ikke her i norge, hvor man har disse fordømte fartsdumperene! Original styling kan være tøft, og fint, men slik overdreven styling som jeg ofte ser på byen....Det er harry!

Den ostehøvelen som du nevner, er til for å holde bilen bedre på veien. Ja, jeg vet den brukes også til pynt, men den har faktisk en funksjon.

Jeg synes styling på gamle biler er harry, men på nyere biler en det fint. Det går an fra 90-tallet og fram til idag.

Noen styler pc'en, noen styler biler, noen mopeder/lettmotorsykler, noen styler leiligheten, noen styler frisyren.. Det er smak og behag. Det er rett og slett hva en interesserer seg for. For min del synes jeg å style pc'en er _mye_ mer harry enn å style en bil.

Lenke til kommentar

[offtopic]

Den ostehøvelen som du nevner, er til for å holde bilen bedre på veien.

Som bjaa sa:

Styling er ikke no vits, hvertfall ikke her i norge, hvor man har disse fordømte fartsdumperene!

For min del synes jeg å style pc'en er _mye_ mer harry enn å style en bil.

Egentlig litt enig der, det er "det inni" som teller..

[/offtopic]

Pc'n faktisk.  :oops: og tissen min. Den gir meg så mange nytelser :D

Enig der! :yes:

Må bare legge til at damen min også er noe av det kjæreste jeg har.. :woot:

Lenke til kommentar

Den ostehøvelen som du nevner, er til for å holde bilen bedre på veien. Ja, jeg vet den brukes også til pynt, men den har faktisk en funksjon.

Jeg synes styling på gamle biler er harry, men på nyere biler en det fint. Det går an fra 90-tallet og fram til idag.  

har en BMW 318 behov for vinge?

nei!

enda være .. har en VW Bora behov for en ostehøvel? Definitivt NEI!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...