Gå til innhold

Hva er det kjæreste du har?


Bose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en BMW 318 behov for vinge?

nei!

enda være .. har en VW Bora behov for en ostehøvel? Definitivt NEI!

:lol: Tror alle har skjønt din mening!! Er ganske så enig btw..! :yes:

Dette har egentlig gått ganske så offtopic nå, så er enig med bose :shrug:

Lenke til kommentar
Btw:Har du fått på rs-fronten din enda eller?Gjort noe mer med den?Lag en post på bilforumet.net da vell.Alltid interessant og lese om andre som bygger bil!

 

RS fronten er på og lyktene er montert ;)

Har lagt et svar på den under bilforumet engang i forhold til lykter.

 

Bildene finner du

Her

Lenke til kommentar
Det ble fett!Tror jeg skal gjøre det samme selv.Bare jeg får kjøpt meg ny golf.Solgte den jeg hadde.... :(

 

Vet om en Jetta som er til salgs, EU godkjennt for ca 2 uker siden.

 

Men er vel kansje Golf du er på jakt etter ? Prisklasse ? Kan si ifra hvis jeg kommer over en....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

har en toyota supra som jeg er glad i :D

 

- montert Greddy-målere for turbotrykk, oljetrykk, oljetemperatur og eksostemperatur. Det justerbare senkesettet fra H&R gjør at bilen fungerer godt i praksis, og under panseret er det også gjort en del modifikasjoner på rekkesekseren. Eksosanlegget (Tanabe), intercooleren (Greddy) og oljekjøleren (Trust) gjør at bilen har rundt 500 hester med 1,5 kilo i turbotrykk.

Lenke til kommentar
Kjærste ?? ?

Uff.. som jeg orker tanken på flere utgifter...  :roll:  

Man skal nok lete lenge for å finne jenta jeg vil ha... Har merket selv at jeg er kravstor. Kansje heller hoppe på ei som har potensialet til å forme litt på ...

Hvis man skal se litt skrått på det å ha dame...så er det nærmest som å ha ei konstant ******. Alså det er et pengesluk...ergo du betaler indirekte for sex. Jaja jeg er garantert ikke den første som lufter denne tanken her. Men det slo meg nettopp hvor mye mer penger jeg har brukt etter at jeg ble i lag med dama :o

Lenke til kommentar
Kjærste ?? ?

Uff.. som jeg orker tanken på flere utgifter... :roll:

Man skal nok lete lenge for å finne jenta jeg vil ha... Har merket selv at jeg er kravstor. Kansje heller hoppe på ei som har potensialet til å forme litt på ...

Hvis man skal se litt skrått på det å ha dame...så er det nærmest som å ha ei konstant **********. Alså det er et pengesluk...ergo du betaler indirekte for sex. Jaja jeg er garantert ikke den første som lufter denne tanken her. Men det slo meg nettopp hvor mye mer penger jeg har brukt etter at jeg ble i lag med dama :o

 

 

Hvis du mener at hvis man har dame så betaler man bare for å ha sex? Da tror jeg du har gått glipp av noe gitt, eller kanskje på tide å finne seg ei annen dame? Mulig jeg misforstod deg, men jeg kunne bare tolke det på en måte :roll:

 

Robert Stoltenberg alias Ali "Det koster å ha dame, men det er verdt det"

Jeg er helt enig i at det koster å ha dame :( , litt for mye, men hadde jeg sett på det at jeg betaler bare for sexen, så har jeg skjemtes..

 

Ang harry: Synes det er mye mer harry å style en pc, enn å style en bil. Å style en bil er en "tradisjon", mens styling av pc er og blir jalla. Jaja, det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...