Bose Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Hva er det du har som du er mest glad i? Jeg er mest glad i bilen min! Toyota Mr2 86`mod Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Pc'n faktisk. :oops: og tissen min. Den gir meg så mange nytelser Lenke til kommentar
Fry Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hmm, tror kansje det blir hjemmekinoanlegget mitt eller pcen min, bilen min har falt lengere ned på lista siden i fjor sommer som den sansynligvis ledet Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Pc'n faktisk. :oops: og tissen min. Den gir meg så mange nytelser Alene da eller? Må si jeg bryr meg litt om min oxo Men den blir jo så fryktelig stor av og til!! :o :o Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 blir datan, men spess ram'en og musa... Musa har vært med på så mange første plasser på BF : DC. Brukt musa (mx700) så mye at jeg har slitt bort sølvfargen... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Toyota Sportscar Owners Group Norway .. LOL toyota har 1 sportsbil .. du er en IDIOT hvis du kaller Cslica og MR2 for sportsbil .. sporty .. men ikke sportsbil EDIT: og en annen ting .. hva ****** betyr Hva det er kjæreste du har? kan du norsk? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hva kjøss betyr Hva det er kjæreste du har? kan du norsk? Hva var galt med det? Hadde du vanskelig for å forstå den setningen?? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 Toyota Sportscar Owners Group Norway .. LOLtoyota har 1 sportsbil .. du er en IDIOT hvis du kaller Cslica og MR2 for sportsbil .. sporty .. men ikke sportsbil Du har alldri kjørt eller sitti på i en mr2 hører jeg? Sportsbil betyr ikke nødvendigvis at det er en bil med mye gamp. Har Caterham 7, Lotus Elise , MGF ,Opel Speedster mye gamp? nei , men de er like mye sportsbil som mr2!! Du bare leser spec`n og lager kjappe konklusjoner!!! Litt annet å kjøre de bilene enn å lese brosjyrer og lign!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 jeg har sittet i MR2... jeg har Kjørt MR2 .. jeg har sittet i celica .. jeg har kjørt celica .. jeg har (morra mi har) eid en celica det er IKKE sportsbil mr2 er en roadster .. men ikke sportsbil likavel celica er en coupè .. men ikke sportsbil fordi er en BMW318IS en sportsbil? er en .. *grøss* Opel Calibra en sportsbil? en en 3dørs Yaris en sportsbil? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2003 I en sportsbil er all komfort kastet ut og byttet med kjøre-glede, sycho-direkte styring lavt tyngdepunkt, litt annerledes motor og vekta har gått ned.Er litt enig med deg når det gjelder Celica, og Mk2 mr2. Men Mk1 og Mk3 mr2 er SPORTSBILER av en meget høy klasse.Hva mener du er sportsbil da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Pc'n faktisk. :oops: og tissen min. Den gir meg så mange nytelser Et ærlig menneske! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 ****** gater å visse folk som får rundt å tror de er kule på byen!! vi gadd ikke se opå ghan egnag vi bare stakk, eghehe men jeg liker katta min! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg har sittet i MR2... jeg har Kjørt MR2 .. jeg har sittet i celica .. jeg har kjørt celica .. jeg har (morra mi har) eid en celicadet er IKKE sportsbil mr2 er en roadster .. men ikke sportsbil likavel celica er en coupè .. men ikke sportsbil fordi er en BMW318IS en sportsbil? er en .. *grøss* Opel Calibra en sportsbil? en en 3dørs Yaris en sportsbil? Må bare spørre. Hva er galt med Calibraen? Jeg _vet_ det står opel på den, men riv det vekk da. Har planer om en slik bil. Jeg snakker såklart om en styla sådan, nesten ingen biler er tøff/sporty uten noen form for styling. Også som Sosohal sa, mamma. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 en sportsbil har 2seter, bakhjulstrekk og stor motor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 en sportsbil har 2seter, bakhjulstrekk og stor motor Et ærlig menneske! hehe seff :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 en sportsbil har 2seter, bakhjulstrekk og stor motor er mye mer enn det JoaJoa: håper bjaA| kommer å støtter meg her .. Calibra er den kjedligeste bilen som finnes .. uten turbo er motoren død .. med turbo er billen over harry den er ikke pen den blir bare styggere styla (uansett styling .. det gjelder ALLE biler) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det kjæreste jeg har, er vennene mine.. ingen over, ingen ved siden.. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Til dels enig. Calibran er ikke det feteste stylings objektet. Litt styling går ann men ikke 20" hjul, enorme spoilere og 20mm bakkeklaring. Er ikke no kult å kjøre rundt i en plastic fantastic :wink: Men litt moderat styling kan bli fint bare det gjøres riktig. Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hmmm. siden bilen er den som er dyrest av alt jeg eier, så blir vel den mest kjær. Men til gjengjeld bruker jeg pc'en mest da...tror jeg. hmmm..... nei det får bli bilen. Åja for å slenge meg inn på diskusjonen deres. Min bil er en Opel Astra Sport, gjør det den en sports bil? I think not! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå