mcgroven Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mye tyder på en nyversjon av klassikeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Morsomt, satt nettopp og leste i retro tråden om GoldenEye64 Synd jeg ikke har wii da... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette kan gå begge veier. Velger å være positiv jeg. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om dette blir like bra som originalen så blir det helt klart innkjøp av Wii her i gården Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 MYE tyder på ett spill? Det er bare en ting. Veldig lite tyder på ett nytt GE. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ellers har man jo alltids GoldenEye: Source, en av de mer lovende modifikasjonene til Half-Life 2 (sammen med blant andre Black Mesa). Endret 27. oktober 2009 av MiSP Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Høres kult ut! Goldeneye er en av mine stor favoritter men tviler på at det blir det samme, Goldeneye tilhører fortiden til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Alt de trenger å gjøre for å sikre nyklassikerstatus er å ikke røre gameplayet noe særlig, og heller bare dytte hele greien inn i en ny motor som kan ta seg av grafikk og fysikk. Gjerne inkludert Euphoria. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Alt de trenger å gjøre for å sikre nyklassikerstatus er å ikke røre gameplayet noe særlig, og heller bare dytte hele greien inn i en ny motor som kan ta seg av grafikk og fysikk. Gjerne inkludert Euphoria. Enig med deg der. Selvom jeg hadde foretrukket å få Perfect Dark til Wii, men det er jo ute på 360'en nå(?). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ohh, håper det kommer. Men håper ikke de forandrer på det, både når det gjelder grafikk og gameplay. Vil ha det akkurat slik det var. Ble så skuffet over remaken til Turtles at det samme skal ikke skje opp igjen. Lenke til kommentar
FemmeFatale_ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ohh, håper det kommer. Men håper ikke de forandrer på det, både når det gjelder grafikk og gameplay. Vil ha det akkurat slik det var. Ble så skuffet over remaken til Turtles at det samme skal ikke skje opp igjen. Da kan du jo likesågodt kjøpe det på Virtual Console? Regner med de har det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå