Nøtte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I morgen er det det velkjente timesalget hos Netshop. De legger ut "gode" tilbud hver time fra kl 10.00. (noen tilbud er ganske gode mens andre ikke er fult så gode, dette vet jeg da jeg har sett tilbudene ved tidligere salg hos netshop. Men gode muligheter for å gjøre noen kupp.) Dette er ikke reklame for netshop da jeg ikke har noen kontakt med netshop eller jobber for dem i hemmelighet. Jeg bare vet det er mange teknologi intereserte her på forumet så dette er mer enn oppvekker for alle dere Happy hunting tuesday! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk for tipset! Pleier å se en banner sen ettermiddag/tidlig kveld, men denne gangen skal jeg følge med fra starten. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ikke noe som har fristet til nå, men får titte innom litt senere. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmmm den seagaten så jo relativt spennende ut da:)1,5 TB til 50 øre pr mb er slettes ikke galt nei:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå